onsdag 20. januar 2016

50 år omtrent på denne tida!

 Hurra hei og hopp , jammen meg det har jeg klart å bli 50 år.
 Her fra en av mine tidligere feiringer , 3 år tror jeg
 og stor lykke med ny ROSA pysj.
 Her litt mer tynget av stundens alvor sammen med mine foreldre på dåpsdagen i 1966.
For øvrig ganske kjekke flotte foreldre!
Det ble ingen fotballkarriere på meg ,til det er jeg født for tidlig i Norges land
 at jenter kunne komme seg opp og fram der.
Gjorde det sabla bra som keeper på håndballbanen og den lokale fotball løkka. 
Isteden har det blitt et liv med munnen åpen for SANG og SNAKK.
Antageligvis lager jeg her en høg og lykkelig tone i sprang mot mammaen min
eller kanskje er det storebror Arve?
Jeg fortsetter videre med SANG og SNAKK siden jeg er best på akkurat det!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer!!!
    Fine bilder fra barndommen, sånne minner er så godt å ha.
    Håper du har en flott dag!

    SvarSlett
  2. Hjertelig til lykke!
    Han julekalendersjefen ligner veldig på deg, da! Artig!
    Kos deg videre!

    Klem

    SvarSlett
  3. Og jeg er seint ute, som vanlig... Hipp, hipp, hurra! Gratulerer så mye :-)
    Takk og pris for at det ikke ble noen fotballkarriere på deg! Da hadde jeg trolig aldri fått høre deg synge! :-D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med rundet femti!

    SvarSlett