lørdag 2. januar 2016

Fortsette i samme spor

 2015 var året for snuoperasjon og prosjektet MOT 50.
Der var målsettinga å komme meg ut på tur eller trene på en eller annen måte 250 ganger.
Ambisiøst, men jeg greide det nesten, 227 ble slutt resultatet.
Det sier meg at det er mulig, for de siste tre månedene dette året ble det lite
og det er det absolutt mulig å gjøre noe med:)
I år er det ikke lenger mot 50,
 men rett og slett I 50 som er prosjektet siden jeg fyller 50 om akkurat 18 dager!
Så jeg fortsetter derfor med samme mål 250 treningsøkter.
Hvorfor slike mål , jo det trigger meg
 og jeg ser at jeg faktisk må opp i den aktivitetsgrensen for å holde vekt eller gå ned.
 Nå er jo ikke treningsøktene mine like lang hver gang,
 noen ganger er en 30 min gåtur det jeg får til, andre ganger 1,5 time på treningssenteret.
Men det å komme seg ut av godstolen er det aller viktigste.
 Første dagen startet nydelig i går med vintersol over Frøya.
Det gir både håp og glede over at vi går LYSERE DAGER I MØTE!!
 
 Jeg har i gjennom året prøvd å utnytta mulighetene i nærmiljøet,
 mange flotte turer i all slags vær,
 Jeg har vært innom treningssenteret og prøver å bestille hotell med treningsrom når jeg er der.
Jeg har gått med staver og jeg har brukt treningstrikk for å trene styrketrening. Og jeg bruker skrittteller der målet har vært å komme opp i 8000 skritt hver dag.
 
Aller best liker jeg ut å gå, det gjør meg utrolig bra å vandre langs veier og stier.
Og ikke minst har jeg fått med VELDIG mange flotte naturopplevelser ,
 her er en samling av himmellys:)
 

1 kommentar:

  1. Tvi-tvi! Stå på! Godt nytt år og lykke til med treninga! Her er nyttårsforsettet "Flere turer/mer mosjon." Jeg går vanligvis med skritt-teller, men har hatt en liten pause nå i julestria. Det er godt å ha målet klart, og nå skal den tas i bruk igjen.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett