søndag 3. januar 2016

Det kribler av forventninger!

 Det kribler av forventninger ,
 nytt år, nye utfordringer og nye opplevelser.
Det kribler rett og slett  i magen når et nytt år starter.
Jeg liker nytt år , jeg liker å ha så mange dager foran meg helt ubeskrevet.
 I dag ble der rene BONUS oppstarten.
 Måtte kjøre sønnen i huset til vareopptelling på Coop Ekstra kl08.00 om morgenen.
Isteden for å la det bli en negativ trøtt opplevelse ble det en praktfull start på dagen.
Først tur til trimhytta på Nesset i skummørke gjennom litt skog og mest berg.
 I morgenmåneskinn , stjerneklart og stille stille rundt meg.
 Etterpå drog jeg til Skagan, et fyr som er lett tilgjengelig ved Svellingen .
 OG der kunne jeg stå og nyte at SOLEN kom opp.
Da kjenner jeg på denne gleden av å bare å være til og som Anne Grete Preus sier :
Kan hende blir det utdelt
nye kort hver vår
til dem som tør å prøve lykken
enda et år
Så enkelt og greit kan det høres ut og nå håper jeg at jeg kan klare å være litt her og nå .
Litt gal og rar høres helt utmerket ut når jeg nå snart går inn i de 50!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar