søndag 4. november 2018

Halvvottene til Karoline

 Halvvotter er helt perfekt for november vær!
 I går vindfullt, i dag stilla, og det er noe man kan like.
Mine halvvotter i sterke farge for å lage action i gråfargene.
Der har dere meg!
 Designet er igjen av Karen Oliva Solheimslid
som også har designet min Nordstjerne lua som jeg ble ferdig med før helga.
Disse halvvottene er en samstrikk i samarbeid med podcastene
Strikk på landet, Atlantic yarnwork og selvfølgelig Karen Oliva sin egen podcast KO strikker.
Du finner mer informasjon om dette på denne facebook gruppen om du vil være med:
Jeg har strikket mine med ca 60 gram Rauma 3 tråd.
Jeg gjorde en liten endring i oppskriften og laget en litt lenger nedrekant.
Oppskrifta er grei å forstå, og du strikker fort et slikt par på ei helg.
Et utmerket strikkejulegavetips
Det beste er jo at jeg med disse halvvottene matcher utmerket med min Nordstjernelue.
Fargene er knasj og i gir god julestemning!
Her sammen med Toya som slett ikke hadde tenkt å poserer,
hun ville bare UT på TUR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar