tirsdag 22. mars 2011

Gården med det store hjertet.

Dette var den hyggelig overskriften
jeg ble møtt med når jeg åpnet nettavisa
på søndag i Riga.
Vi har holdt på med inn på tunet virksomhet nå i 4 år.
For oss har det blitt en veldig meningsfull måte
å bruke gården på og alle oss som bor her.
Siv som mange av dere kjenner gjennom bloggen Siwan
har tatt bildene og skrevet reportasjoen.
Takker masse til henne for god vinkling.

Og som dere skjønner av bildet
har alle de søte sjarmtrollene i geitefamilien kommet.
Hele 5 små kje har sett dagens lys de siste 14 dagene:)



Og lille prinsen smiler
og lar seg selvfølgelig villig fotograferes
av journalister siden han er godt vant med bloggmammafotografen.
Vil dere vite mer om hva vi holder på med på gården vår.
LES HER
Og Siv har nå gitt oss en ny heading på bedriften vår.
OPPLEV NERKLUBBEN - Gården med det store hjertet:)
Det vil vi nemelig veldig gjerne være:)

7 kommentarer:

  1. Interessant og god reportasje - virkelig - og mange av tilbudene deres var nytt for meg - kommer mer enn gjerne en tur en dag - elsker bål og gapahuk, for eksempel! Og konkurranser ;)

    SvarSlett
  2. For et herlig prosjekt. Fantastisk!

    SvarSlett
  3. Jeg har forstått at noen med rause hjerter holder til der;)

    SvarSlett
  4. som spesialpedagog ble jeg helt rørt av å lese artikkelen om dere! for ett flott arbeid dere gjør!

    SvarSlett
  5. Gården med det store hjertet, hva kan passe bedre enn det?
    Klem Ellen:)

    SvarSlett