tirsdag 29. mars 2011

Jeg gir bort påskegavekalender!!

Tjo hei nå er det tid for PÅSKEKALENDER.

Hva er et lite påskeegg på 1.påskedag!!

Vi må selvfølgelig ha en kalender med små påskegaver som varer

fra palmesøndag til 2 påskedag.

10 gaver med påskegleder:)

Påskegleder kan være så mangt, både interiør, hobby, bøker , film.

Verdien vil bli ca 750,- med små og store overraskelsen.

Hva må du gjøre for å kunne FÅ en

PÅSKEGAVEKALENDER

JO

1.Kommenter her : 1 lodd

2. Legg deg som følger eller er følger : 2 lodd

3. Link i vei på bloggen din: 3 lodd


Har du ikke blogg kan du også prøve vinnersjansen,

men husk å legge igjen en e-posti kommentaren

slik at jeg kan nå deg om du er den heldige vinner.


FRIST for å VÆRE MED:

MANDAG 4.APRIL kl.23.59



Lykke til!!!

98 kommentarer:

  1. Så koselig! Jeg vil være med.

    SvarSlett
  2. Wow, for en påskegave!! :)
    Du er jammen noe for deg selv.
    Jeg har aldri vunnet noe som helst, men uansett moro å være med. Legger meg både som følger og linker til deg jeg :)

    Sender avgårde en STOR og varm klem til deg :)

    SvarSlett
  3. Så spennende. :)
    Jeg tar gjerne 2 lodd.
    Ha en dag.

    SvarSlett
  4. Åh, for en koselig premie! jeg vil gjerne være med, og tar full pott med lodd! :-) Klem fra Hilde

    SvarSlett
  5. Jeg blir med! Spennende!
    3 lodd takk. (jeg er følger)
    Klem!

    SvarSlett
  6. så morsomt! jeg deltar gjerne med to lodd, kommentar og fast følger :)

    SvarSlett
  7. Det hadde jammen vore noko! ;) Eg er med på 2 lodd :)

    SvarSlett
  8. Oi, jeg har kjempelyst på en påskegavekalender ;) Jeg skal begynne å jobbe igjen rett før påske, og skal jobbe hele påsken (har hatt barselpermisjon), så en pakke hver dag hadde virkelig satt lys på den travle tilværelsen jeg går i møte ;) Ha en super dag og en fin fin påske ;) Tar forresten 3 lodd ;)

    SvarSlett
  9. So kjekt, dette vil iallefall eg vere med på.

    SvarSlett
  10. marthe i leirvika:)29. mars 2011 kl. 15:41

    æ å villj værra me:)

    SvarSlett
  11. Utrolig hva du finner på :-)
    Selfølgelig ønsker jeg og bli med på dette, 3 lodder på meg, jeg er følger. Ønsker deg en strålende dag.
    Klem

    SvarSlett
  12. Så spennende!

    Jeg tar 3 lodd!

    SvarSlett
  13. Eg er gjerne med.....
    3 lodd, takk!!!

    SvarSlett
  14. Du verden det var ikke småtteri. Prøver meg med 2 lodd jeg da.

    SvarSlett
  15. Så spennende. Da blir det to lodd på meg.
    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  16. Blir gjerne med=) Er følger, to lodd takk=)

    SvarSlett
  17. Så artig med en påskekalender. Jeg blir med og tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  18. Hurra, eg har sansen for slikt:) No kom eg på at eg hadde påskeegg-give-away i fjor... Kanskje eg må ha det igjen?

    Uansett, eg vil gjerne ha tre lodd, takk;)

    SvarSlett
  19. Så spennende med påskegavekalender! Det har jeg aldri hørt om før! Blir gjerne med på trekningen av den ja! Prøver lykken med to lodd! ( kommentar pluss at jeg er følger fra fra før)

    SvarSlett
  20. kom tilfeldigvis innom bloggen din,og det var jo sannelig bra ;) Blir gjerne med i lotteriet,hadde vært en super oppmuntring med en påskekalender.
    Heretter blir jeg følger av din blogg :)
    -tromsømariann-

    SvarSlett
  21. For en fantastisk påskegavekalender!!! Har lagt meg til som følger og tar dermed 2 lodd. Krysser fingrene, venter i spenning og ønsker deg en riktig god påske når den tid kommer. Klem fra Hege. (e-post: hegekristin99@hotmail.com)

    SvarSlett
  22. OIoioi jeg vil gjerne ha en påskegavekalender! er følger fra før så vet ikke om det teller. men kommenterer-linker- og er følger:)

    SvarSlett
  23. Spennende! Jeg prøver meg med to lodd!

    SvarSlett
  24. Oi, dette hørtes veldig spennende ut :-D
    2 lodd på meg (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  25. Hei.
    Jeg er med.
    2 lodd til meg.
    Krysser fingrene og håper:)

    SvarSlett
  26. Hallo .

    Artig ide !
    Jeg vil være med .

    Hilsen Berit W.

    SvarSlett
  27. For en fantastisk god ide med påskekalender! Det hadde jeg ikke tenkt på. Drømme drømme...tenkt om jeg kunne vunnet:)Ett lodd på meg for kommentaren:)

    SvarSlett
  28. Spennanes:)
    Jeg tar 3 lodd.

    SvarSlett
  29. Så gøy !
    Tar gjerne 2 lodd tusen takk :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  30. Hei.
    Ja takk det vil eg gjerne vere med på. 2 lodd på meg (kanskje 3 dersom eg klarer å legge til ein link). Flott blogg du har.

    Veronica

    SvarSlett
  31. Har fremdeles ingen blogg, men leser fremdeles bloggen DIN :-)
    Og tar gjerne ETT lodd. Mailadressen min trenger du trolig ikke, da jeg aldri pleier å vinne. Men skulle jeg likevel være så heldig og vinne, sender jeg den sporenstreks! :-)

    SvarSlett
  32. Så spennande premie! Vil gjerne være med på denne, og tar 3 lodd:)

    SvarSlett
  33. Så spennende dette her var da :-)
    Setter meg opp med 3 lodd.....må maksimere sjansen når det er så fine premier...krysser fingre og tær.

    SvarSlett
  34. Så spennende, jeg har aldri hatt en parlamentet før. Er jeg heldig kan jeg vinne en hos deg :) Jeg tar to lodd, følger og kommentar . Ellers til jeg bare si at du er til stor inspirasjon, hva jeg mener ser du på bloggen min. Mvh Kristin

    SvarSlett
  35. Parlamentet=påskekalender ;)

    SvarSlett
  36. så spennende og koselig..

    Følger og linker jeg .

    SvarSlett
  37. Prøver lykken med tre lodd. :) Du må gjerne bli med på min give away også, se bloggen min. Klem

    SvarSlett
  38. så spennende =) 2 lodd til meg =)

    SvarSlett
  39. Du er utrolig raus! Jeg vil gjerne være med !!!! Følger er jeg, og legger link på bloggen min. Så da blir det 3 lodd på meg.
    Takk!

    SvarSlett
  40. Påskekalender har eg aldri sitt før, ser veldig koselig ut så eg vil veldig gjerne være med på utloddningen av den:) Ha ei fortsatt fine veka:)

    SvarSlett
  41. Oioioi, dette MÅ jeg jo være med på. 2 lodd til meg, følger og kommentar.

    SvarSlett
  42. Wow, for en flott gave å vinne! Jeg vil gjerne være med på trekningen med 3 lodd, krysser fingrene!! Ønsker deg en fin dag videre, klem

    SvarSlett
  43. Herlig!
    Et lodd på denne dama da!

    SvarSlett
  44. Spennende med påskekalender, gitt!

    Jeg kommenterer her og har lagt meg til som følge. Oppdaget nemlig at å følge via rss-feeder ikke kommer fram på følger-lista, så har lagt nå lagt meg på lista så det synes at jeg leser bloggen din hver gang det kommer et nytt innlegg :-)

    Siden jeg ikke har egen blogg blir det dermed to lodd på meg.

    SvarSlett
  45. En sånn sjanse kan man jo ikke la gå fra seg! ;)
    Jeg har lagt meg til som følger, så med denne kommentaren i tillegg skulle det vel bli to lodd. Krysser fingrene!

    SvarSlett
  46. Første gang jeg hører om en påskekalender, så her må jeg jo prøve lykken ;)
    Blir to lodd på meg :)

    SvarSlett
  47. Ble nettopp følger, så da tar jeg 2 lodd. Har ingen blogg, men epostadressen min er siri.malen@gmail.com

    SvarSlett
  48. Wow.. så koselig.. dette vil jeg være med på :) 2 lodd til meg

    SvarSlett
  49. Påskekalender det hørtes pennende ut. :) Jeg hiver meg selvfølgelig på her jeg. Trodde jeg allerede lå som følger her jeg, men no er jeg det. ;)
    Du har så mye flott på siden din. Surfer litt rundt her innimellom.

    SvarSlett
  50. Eg blir med, følge bloggen din, men ingen inlegg denne gongen. Like konseptet ditt, gaver kvar dag:)

    SvarSlett
  51. Tar to lodd her jeg, morsom blogg, så vil gjerne følge med videre :)

    SvarSlett
  52. Oj, oj, oj, så moro! Jeg slenger meg på her gitt. Du er virkelig noe for deg selv - påskekalender - ingen dum ide!!'

    SvarSlett
  53. Hei!
    To lodd på meg, Brit. (Kommentar+følger)

    SvarSlett
  54. påskegaver, høres hyggelig ut
    jeg tar 2 lodd

    SvarSlett
  55. Dette hørtes spennende ut! Jeg trekker gjerne et lodd. :)

    SvarSlett
  56. Jeg vil gjerne være med! Pleier ikke å vinne, men kanskje lykken har snudd? Ett lodd til meg =)

    SvarSlett
  57. Jeg var jo så heldig å vinne i fjor! Koste meg masse med de fine gavene!
    Jeg linker til deg!
    Klem : )

    SvarSlett
  58. For ei dame.. som gir bort fantastisk påskekalender. Jeg har også vært i Riga og likte byen utrolig godt :) Jeg er allerede følger, å linke til bloggen vet jeg ikke om klarer å huske i neste innlegg, men skal prøve.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  59. Synes det skulle vært mer vanlig med påskegavekalender, så dette vil jeg gjerne være med på. Blir 3 lodd på meg.

    Ha en fin VÅR dag!


    Laila

    SvarSlett
  60. Så koselig.
    Jeg vil gjerne ha 2 lodd.

    SvarSlett
  61. Så spennende ! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd ♥

    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/paskekalender-hos-brits-puslerier.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  62. Så koselig med påskekalender.
    Tre lodd til meg.Er følgerog linker. Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  63. Så gøy :) Tar 2 lodd jeg da ...

    SvarSlett
  64. Jeg vil også være med!! Da har jeg kommentert, lagt meg inn som følger av bloggen din og linket deg i min blogg. Det skulle bli 6 lodd det og gode sjanser....

    SvarSlett
  65. Eg vil gjerne vere med og tar to lodd.

    SvarSlett
  66. Jeg vil gjerne være med! 2 lodd til meg!

    SvarSlett
  67. Så spennende! Jeg tar gjerne 1 lodd!

    SvarSlett
  68. Wow! Dette må eg vere med på. Utrulig spennande!
    2 lodd tar eg. Kommentar og følger! :)

    SvarSlett
  69. Jeg blir alltid så glad når du har nytt innlegg på bloggen din! Du skriver så levende, og jeg blir både motivert til å begynne å strikke, reise til Riga, slanke meg, m.m.:-)
    2 lodd: er følger og lagt inn kommentar.

    SvarSlett
  70. Jeg vil gjerne være med :)
    To lodd på meg:)

    Ønsker deg ei god helg!

    SvarSlett
  71. Koselig,ja. Jeg blir med. To lodd til meg :)

    SvarSlett
  72. Hei! Blir gjerne med, tar 2 lodd; kommentar og link på egen blogg :)

    Ønsker deg en strålend fin helg! :))

    SvarSlett
  73. Så gøy! Elsker påsken og med spennende konkurranse blir den jo bare enda bedre :-) Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær! Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
    God påske!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  74. Så spennende med påskekalender. Klart jeg vil være med. Tegner meg for to lodd

    SvarSlett
  75. Oj, så spennende - dette vil jeg gjerne være med på! Jeg tar tre lodd! :) (og siden 4.april er bursdagen min, er det kanskje lykkedagen min også:)))

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  76. Kjempespennende....
    setter meg opp for 3 lodd.
    Krysser fingrene i spenning.

    SvarSlett
  77. Så spennende!
    Jeg blir gjerne med på 2 lodd :)
    klem

    SvarSlett
  78. Så gøy - jeg tar tre lodd! Bli gjerne med på min giveaway også. :)

    SvarSlett
  79. Hei, jeg tar gjerne 3 lodd hos deg! :) Hilsen Ufostrikk

    SvarSlett
  80. Hei på deg! Jeg hiver meg på med en kommentar jeg også!

    SvarSlett
  81. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  82. Å så kjekt, spennende. blir så gjerne med. legger ut link og vil gjerne følge den flotte bloggen din:)

    SvarSlett
  83. Wow......for en give away:)
    Klart jeg vil være med.
    Legger meg til som følger jeg så da blir det 2 lodd på meg.
    Flott blogg du har, kosa meg her inne en stund nå og kommer gjerne igjen flere ganger.

    SvarSlett
  84. Spennende! Henger meg på med tre lodd :) God Helg!

    SvarSlett
  85. For en artig gibort! hiver meg med med 3 lodd :) *♥*

    SvarSlett
  86. Så spennende da. Tar 3 lodd jeg og venter spent på trekningen;-)

    SvarSlett
  87. dette var da hyggelig. jeg blir med :-)

    SvarSlett
  88. Jag vill gärna ta chansen och vinna, har lagt till mig som följare och har länkat i min blogg. Tar gärna 3 lotter.
    http://nettansgottoblandat.blogspot.com

    Hoppas på tur!

    SvarSlett
  89. Knall gøy :-) 1 lodd på meg

    SvarSlett
  90. Jeg deltar gjerne - to lodd kanskje :)

    SvarSlett
  91. For ei kjekke dame du må være! Til jul kunne vi vinne julekalender og no slår du til med påskegåver også! :)

    Diggar bloggen din, og har vore følgar lenge.. blir veldig inspirert av din kjøpesnopestopp å kunne ønske eg sjølv var så standhaftig og flink.

    Eg linkar sjølvsagt frå bloggen min og tar 3 lodd! :D

    Ønsker deg ei fine veke!
    Klem Christine

    SvarSlett
  92. Så gøy med påskekalender!
    2 lodd til meg :-))
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  93. Så morsomt med påskekalender. :)
    Jeg har både lagt meg til som følger og linket i bloggen min så da blir det vel tre lodd på meg. :))
    Ha en flott dag. :)

    SvarSlett
  94. Wow, så snill du er!! Jeg vil gjerne være med :-)

    SvarSlett
  95. Hei.. spennende.. dette blir jeg med på...

    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  96. I siste liten :) 1 lodd til meg! Spennende!

    SvarSlett
  97. Dette er spennende, 2 lodd til meg helt i siste liten. Skriver fra telefonen fra den andre siden av jordkloden fordi jeg er på ferie, men dette kan jeg ikke gå glipp av. Gleder meg til å følge bloggen din videre. Klem fra Thora.

    SvarSlett