lørdag 26. mars 2011

Riga -Shopping

Jeg ble veldig fornøyd med kåpa jeg kjøpte i Riga.
LIKER slike fargeklattklær:)
Men selv om jeg er glad i farger,
klarte jeg å styre meg unna disse forklekjolene
som var mulig å kjøpe på det store markedet.
OG det var ikke loppemarked.
Prisene låg på 125 norske kroner.
Er du nostalisk og ønsker forklekjole fra 60 årene
er det bare å dra til Riga - der har de et STORT utvalg

Isteden for forklekjole fant jeg denne
søte porslenkattekoppen som det står skrevet :
En vakker måte å starte dagen med kaffe fra denne kopp:)

Babuska forkle kjøpte jeg fra ei lita gammel dame
tidlig søndagsmorgen på markedet.
Såg ut som hun hadde tatt toget inn tidlig søndag
for å selge ukens syprodukter.
Jeg betalte 20 norske kroner og kjenner jeg egentlig skulle ha gitt mer...

Rav er en ting å ha med seg hjem fra Riga.
Rav passer mine farger så derfor ble det både langt halskjede og armbånd.

Og selvfølgelig ENGLER.
Disse tre er de vakreste, morsomste og kuleste til samlingen min.
Den søte med fletter og hjerte var en gave
fra min kjære venninde som vet hva jeg liker:)

Og flere engler,
engler i rav, englesmykke, englesmykkeskrin,
engler til juletreet, englebrikke
og til slutt en engel til min manns akvarium - en fiskeengel:)

4 kommentarer:

  1. så mye fint du har shoppet!
    - men ikke noe garn, ikke noen knapper? eller andre hobbyting?

    SvarSlett
  2. stilig kåpe ja men skjønner du ikke shoppa deg en av de kjolene der ;) hihi

    nydelig den grønne engelen og, skikkelig sjarmerende.

    ha en fin lørdagskvled, blås ikek bort ;)

    her kom feberen som kasta på kjerringa idag rett etter ejg laga blogginnlegget så jeg har stort sett ligget på sofaen og slura i hele dag...

    SvarSlett
  3. WoW! Du er virkelig glad i engler:)
    den kåpa var bare skjønn.
    Ellen:)

    SvarSlett
  4. Så fin du var i kåpa , Brit !

    Hilsen Berit

    SvarSlett