mandag 28. mars 2011

Riga-Sauer

Jeg såg ikke en levende sau i Riga,

ikke trengte jeg å telle de for å falle i søvn heller.

Men jeg er sauebondekone og har selvfølgelig

en forkjærlighet for disse ulldottene.

Og i fremmede land er jeg på jakt etter nye arter til samlingen i heimen.

Fra Riga måtte det bli med en ravsau og tre andre av ubestemmelig sort.

Sausokkene er blitt vist før, men slike produkter kan aldri vises for ofte:)
Og her den kule gutte gjengen min med

BLACK SHEEP T-skjorter. STOR LYKKE.

Tinka er klar for gjeting av alle sammen både gutter og sauer!!



Til slutt bondekona SJØL med

CRAZY SHEEP t-skjorte .

Vi har absolutt et par av den sorten også både i fjøs og blant villsauene utendørs!

7 kommentarer:

  1. Kule skjorter til en kul gjeng! ;-)

    SvarSlett
  2. Dine sauer er ikke som alle andre sauer......

    SvarSlett
  3. Kult :)

    Jeg har fått skikkelig lyst til å ta en tur til Riga etter bloggrekka di fra der!! :)

    SvarSlett
  4. Å, so masse flotte "saue-ting"........stilig, alt saman.

    SvarSlett
  5. For en herlig samling sauer :-) og de saue-sokkene var jo bare søte da!

    SvarSlett
  6. Er en liten (stor?) tilhengere av sauer selv, og må si jeg hadde sansen for alle saueeffektene dine :)

    Lykke til med lamming framover!

    SvarSlett