lørdag 8. juli 2017

Forvandling av en nedslitt benk i hagen.

 Hva skal man gjøre med en nedslitt benk i hagen
og ditto til hørende møbler???
 Vi maler de knall gul og tenker at om ikke trøndersola dukker opp daglig
 har vi i hvert fall møbler som lager solskinn i seg selv!
Vi kunne jo selvsagt ha kvitta oss med de slitte møblene kjøpt på Ikea
for en billig penge, men vi lot de leve noen år til .
For å si det sånn så koster nok malinga mer enn møblene.
 MEN hva gjør nå det når man kunne leke seg med den glade solfargen!
 Da kan jeg dra fram min strålende gitar
og synge alle sangene jeg kan om sol og sommer.
I bakgrunnen ser dere også en hagebenk som sårt trengte en liten oppsving.!
 Da gikk vi  for himmelblå
som matcher perfekt PLAN NORGE sin egen KronerulleSJÆF
 OG Plutselig har verandaen vår fått en liten stim av SVENSKE farger!!!
Passer utmerket siden jeg liker mye av hva svenske sommer har med seg ,
Tjorven, Pippi, Emil, Madicken, Ronja er alle gode helter ,
 likså loppis , rekesmørbrød , fine skjærgårder
og min yndlings videopodcast Kammebornia fra Gotland som jeg anbefaler alle å ta en titt på .
Dermed passet også min fantastiske retro hagestol helt perfekt!
Da er det bare å vente på soldagene!!!!
Det skal ikke stå på hagemøblene dette året!

3 kommentarer:

  1. Så fine de ble! Jeg digger at du bruker spreke farger. Hadde jeg bodd alene skulle jeg brukt hele fargepaletten når noe skal pusses opp :-)

    SvarSlett
  2. Jipieee... søndagshilsen til deg Brit. Deilige bilder. Musikk er alltid veldig godt :-)))
    Super farger dere har brukt... med pensel svinge :-)) God søndag og god sommer.
    Klem Viola

    SvarSlett
  3. Wow!! Dei vart heilt nydelege!! Sjølvsagt, dei er jo gule! ;-)

    SvarSlett