lørdag 7. oktober 2017

Min første Videopodcast ute i verden!!!!!

 I går har jeg gjort noe jeg ikke har gjort før
og om det har gikk bra er vel en annen sak.
Jeg har nå hivd meg ut i podcast verden og laget strikkevlog.
Nye veier i mediaverden er nu på utprøving!
Jeg snakker og snakker om strikking,
Dere som har fulgt med på bloggen har sikkert sett det meste før.
 OG jeg må innrømme det går noe raskere å lage et blogginnlegg enn å mekke en podcast!
Podcasten er laget etter  oppfordring av sønnen Sigurd.
 Han mente det var på tide å prøve selv og ikke bare se på andre.
MEN siden jeg ikke er teknisk data nerd har jeg vegret meg for dette.
Jeg har også vegret meg for jeg er SVÆRT dårlig på å snakke engelsk ,
de fleste podcaster er på det språket.
Min engelsk gjør meg noen lunde fortstått i fremmende land,
men å stotre det ut i en video er ikke å anbefale hverken for meg eller lyttere.
I det siste har det likevel kommet en del norske podcaster
og dermed begynner det å bli et lite forum for det også
og jeg hiver meg på og lager en norsk strikke podcast!!
Det hadde aldri gått hvis ikke Sigurd tok det hele og fulle ansvar for filmen og redigering.
Mora er imponert hva han kan av de nyeste tekniske mediaferdigheter!
Vi ser at vi har strevet litt med fokus,
det var kanskje litt mørkt der vi satt og mista introsangen.
Men ellers går vi nå får å sende ut videoen i dette land:
Første episode finner dere ved å klikke dere inn HER:
https://www.youtube.com/watch?v=HKeJr59d42Q&t=25s
 
 

2 kommentarer:

  1. Så koselig podcast :-)
    Gleder meg til neste episode.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Laila for hyggelig tilbakemelding <3

      Slett