tirsdag 10. oktober 2017

Løytnanthjerte klut

 Et lite Rognebær hjerte blant flere hjerter i Bittami
sin første klutdesign, Løytnatnshjerte fra årets sommerklutealong
Prøver å holde på sommeren så lenge jeg kan
og da passer det bra å joine sommeralonger sånn en 3 måneder senere!!
Kluten er strikket med 49 gram Petunia fra ptdesign.
 Jeg mangler de siste radene siden jeg gikk tom for garn.
 Kjøpte garnet på min Raumagarn fabrikk tur i sommer,
og da kjøpte jeg fire enkelt grønne Petunia til bruk for Bittami sin sommeralong.
Jeg brukte pinner 3.5 på denne første kluten .
På de neste skal jeg skifte til 3 og håper det holder helt ut på mønsteret.
MEN klut er klut og kluten skal brukes til intern husvask i heimen ,
så om den er noen rader for kort så gjør den nytten likevel!!!
Du finner gratis mønsteret under Bittami design på facebook HER:
https://www.facebook.com/groups/bittamisdesign/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar