onsdag 4. oktober 2017

Mekka ei pute med pinner og garn

 Heimen har fått ei heilt ny pute , mekka av meg sjøl med pinner og garn.
Ikke så ofte jeg gjør interiørstrikk
men når en prøver å følge strikkekalenderen til Bitta Mikkelborg
kan man havne på de utroligste strikkeveier!
 Akkurat nå henger jeg litt etter i strikkekalenderåret.
Prøver kanskje å holde igjen høsten og vintermørke på alle måter!!
Dette strikkemønsteret var nemlig for juli.....
 Puta har Bittami kalt Elins pute.
Hos oss blir det muligens Putins pute..
Nå er den åkke som plassert på gamle stua.
Puta er strikket med 250 Mandarin grande.
Holdt sånn akkurat med 5 nøster.
Da er det bare å ta fatt på de "100" strikkeprosjekter
 jeg har liggende i alle mine kroker.
Oktober får være måned for ferdig stilling av UFO prosjekter!
 

1 kommentar: