mandag 4. juni 2018

Beste bursdagspresang æ kan gi!

 Beste bursdagspresang jeg kan gi ,
er å foreslå spontant å drar te sjøs for denne karen.
Sist mandag ble han 56 år .
Han drømmer  aller mest om  nye opplevelser i livet som å seile på de sju hav!
 Det er vel litt mer  i tvil om jeg makter alle de 7 hav sammen med han.
 Jeg trives utmerket godt på land .
litt mer redd og  litt mer upraktisk enn kaillen for å si det sånn.
MEN å gjøre spontane ting det klarer jeg!
Vi satte segle og sneglet i 2 knop mens vi fortærte et enkelt sushi måltid
og Napoleons kake te dessert.
For det må det være for maiguten min.
 Sjøl om han er eldst i heimen ,
 er han absolutt den sprekaste tå oss aill.
 Han kliv mastra i en fei.
 Mens jeg som har ekstrem høgdeskrekk
 tviholder meg i alt som kan holdes i!
 Å la tanke surre og svirre i blå himmel og hav
 Det gjør godt for både kaill og kjerring.
 Å til slutt og se sola gå ned
 mens den lager fargebrann
 Da blir kvelden akkurat så perfekt
 som en kan ønske seg på en bursdagsfest!
En hærlig gjeng å dra på tur med ,
 det e vi enig om alle tre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar