lørdag 16. juni 2018

Podcast epiosode 10: Blå strikk, MidtNorsk strikkefestival og Gi bort priser!

Ved å trykke på youtube linken underst i innlegget her kommer du rett inn på episoden min,
der blir du litt bedre kjent med meg enn gjennom et blogginnlegg.
Selvfølgelig snakker jeg mest  om strikking
og mange av prosjektene har dere fått sett før i bloggen,
men nå forteller jeg litt mer om de ulike prosjektene jeg har gjort ferdig
og også de jeg har på pinnene.
Jeg snakker også om MidtNorsk  strikkefestival
og gir bort 6 rabbatkort fra Madebyyou i tillegg til 6 oppskrifter fra 6 ulike norske små designere,
Pinneguri, Skeindeer, NordicStiches, Wenche Roald og Lill C Schei.
Du kan delta på to plasser  under kommentarfeltet på Youtube videoen min:
Hva er sommerstrikk planene dine og
På min Ravelry gruppe : Brit Strikkenerd
Vis meg det strikkeprosjektet du er mest fornøyd med.
Det trekkes 3 premie på hver plass og du kan selvfølgelig delta på begge.
Fristen er søndag 24.juni kl.20.00
 Det blir også en liten snutt fra foring av disse søte små + bilder fra livet på gården
Til slutt en liten video og bilder fra Burano
, øya utenfor Venezia jeg ble totalt forelska i!!
Velkommen til å ta en titt og
bli abonner gjerne ved å trykke på abonnement knappen under videoen!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar