søndag 24. juni 2018

Regnværdans med peace all around lua!

Vi kan lite gjør med været, en må bare ta i mot det en får.
 Akkurat disse dagene har det egentlig vært perfekt med regn og lave temperatur.
Jeg har tatt fullstendige avspaseringsdager med god samvittighet fra alle MÅ GJØREMÅL.
Jeg har strikket, sovet, strikket, sett VM kamper, strikket ,sovet
og av nyttige ting laget mat til de som er hjemme i samme hus som meg.
 Av og til må jeg bare ta igjen litt stille tid etter mega travle dager de siste månedene! 
Og jeg har RØD regnjakke, grønnprikka kjole, rosa sokker og rosa sko
som passer til en liten regndans ute på den grønne plen!
Hærlig når skjøret svinger seg uansett vær og føre!
Avspaseringsstrikkedagene gjør jo også at produktene
 detter av pinnene en etter en.
Dette er Peace all around lua av Marion Rindsem
strikket med siste rest fra ingendikkedarier genseren min og en rest av arwetta.
Oppskriften er hentet fra Marion sin Luebok.
En lett sommerlue på 45 gram ,
og om det ikke skaper fred verden rundt
 så er det en fin lue å ha på seg når været ikke ligner sommer i det hele tatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar