onsdag 31. mai 2017

Maipuls i grønne toner

 Siste strikkeprosjekt for mai ble maipuls
 i samme grønne farger som første prosjekt mai
 Man kan trygt si naturen ødsler med sine grønne male pensler for mai måned.
 Fra starten av måneden som ennå var brun og grå er det nå grønt på alle enger
 Slik har også fargene på storparten av mine strikkeprodukter også blitt.
Disse maipulsene er designet av MaBe og er maimønsteret for designalongen 2017 på facebook.
 Jeg har brukt 35 gram av Rauma finull.
Du finner mønsteret på Ravelry her:
Jeg takker for følge i maimåned, den starta litt dårlig men slutter ganske så bra.
Jeg takker også for alle fine tilbakemeldinger på mine små innlegg,
det har vært til stor oppmuntring og hjelp i min vei videre.

1 kommentar:

  1. Kjempeflott! Jeg elsker grønnfargen! Hvilket flott sett du har strikket deg, med matchende pulsvarmere, kofte og lue. Mai er vel mer enn noe annet den grønne måned,iallefall her nord. Spesielt fordi man lengter så veldig etter alt grønnt når vinteren nærmer seg slutten. Jeg likte også luen din veldig godt;)

    SvarSlett