torsdag 15. november 2018

Merkedag!

 I dag ble det ullltur for bondekona.
 Endelig skulle all villsau ulla fra både 2017 og 2018
få komme til Selbu spinneri for å bli til garn!
 Det var fint å dra gjennom morgenlyset mot Trondheim og Klæbu der Selbu spinneri ligger.
Særlig med bilen duftene av hærlig villsau ull!
 Stolt over samlingen min,
MASSE ull som kan bli til MASSE garn.
Det kommer til å ta tid,
 jeg står langt nede på ventelisten for spinning,
men etter jul kommer nye maskiner så kanskje kan det bli til høsten 2019!
Da vil jeg ha muligheten å selge mitt eget garn.
Det blir stas! 
Mot den dagen håper jeg å lage flere design en kan bruke villsaugarn til.
Jeg har allerede en lue jeg er ganske så fornøyd med!
Dro hjemover i en  fantastisk rosa himmel.
Det lover godt tenkte jeg!
15.nov , merkedag,
 da ulla fra Nerklubbens sauer  kom til Selbu spinneri!

4 kommentarer:

  1. Villsaugarn fra Nerklubben 👍😀🎶

    SvarSlett
  2. Så spennende! De som venter på noe godt,.......

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Garn fra Frøya :) Det har vært stas med plagg strikket med garn fra Frøya <3

    SvarSlett
  4. Hei Brit. Så har jeg funnet bloggen din også, ikke bare strikkepoden :-) Koselig. Og så flott med egen ull som skal bli garn da! Klem fra Britt Arnhild

    SvarSlett