søndag 9. desember 2018

Det bakes i heimen!


I år skal det gå lett som plett å få til 7 slag til jul.
 I hvert fall føler jeg at jeg ligger meget godt ann
etter dagens minst 100 små peppernøtter ferdig i en fei.
Oppskriften jeg brukte er fra Tine og kalles Julens beste peppernøtter.
Jeg halverte oppskriften ,
 og mener det er mer enn nok for en familie på 8 til jul!
Du finner oppskriften ved å gå HIT
I går ble en like enkel julekake variant ferdig,
Kolakakene eller brune pinner som de kalles.
Dette er oppskrift fra det søte liv som du finner HER
Med 3 av 7 ferdig vil vi gå en søt og god jul i møte!
I dagens , altså fra 8 des får dere være med på Kolabaking
og jeg forteller om mitt forhold
 til den gamle julekveldsalmen Et lite barn.
Ha en fin desemberdag!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar