fredag 14. desember 2018

Lussiamimring

 I går var det Lussia, og jeg må innrømme den feiringen
er mye morsommere med barn enn ungdom i huset..
Likevel siden jeg hadde tid til gode, baket jeg Lussekatter, de sunne fra Grete Roede,
og tok en lite Lussiaopptok for gruppa jeg går sammen med på Frisklivsenteret.
Dermed fikk jeg sunget sangen om ikke annet.
 Det var andre tider da denne lille karen elsket å gå Lussia i huset
for å vekke sine større søsken med Lusse katter og sang.
 Her full av andektighet for å få prøve krona 4 år gammel
 Full av fryd 5 år
 Små tergete i alderen 6 år
Og tilslutt kjortelen som har gått fra ankel lang til lårkort 7 år.
I vlogen fra 13 des blir det både direkte overføring av
 Lussekattebakst, Lussiasang og mimrefilm!
Ha en fin desemberdag!
 
 

1 kommentar:

  1. Åååååå. Jeg må nesten gråte litt. Dette vekker følelser og minner hos en garvet lucia-mamma i nord også.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett