onsdag 16. november 2011

Julebildet 2011

 Når en har barn og ungdom i alder 6 til 18 år er det ren og skjær
 FLAKS
om alle er hjemme til samme tid. 
 I går slo vinnerlykken til pga litt sykdom slik at noen måtte være hjemme,
 fritidsaktiviteter som var avlyst og resten kom hjem etter skoletid som planlagt.
WOW!
 Det hastet med årets julekort bilde,
 så mor klistret gjengen til vårt hjemmekinolerett og knipset løs.
Dermed er julen reddet / eller NOT  får alle mine  venner og slektninger-
 Dere får også i år bildet av alle min håpefulle
som jeg håper dere henger opp på kjøleskapet eller andre magnettavler i huset.
Dette bildet har stor dokumentarisk verdi for alle julekortsamlere
 - 9 året på rad dere får et eksemplar av denne supre gjengen
( 6 år med lille prinsen da de 5 andre levde i sus og dus 3 år uten han i hus).
Litt vemodig for kanskje er det siste året vi får til dette
- neste år begynner noen å DRA fra HEIMEN
 for å starte på sin voksenutdanning...,
 Mor som elsker reiret sitt jobber mye med bearbeiding på dette...
Lykke til med julekortlaging resten av verden!!!

8 kommentarer:

  1. Så flott en gjeng...med den lille søtnosen i hovedsete...det siste syntes jeg var artig!

    Ha en flott dag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. En flott juvelsamling det der. Ser ut som de har det skikkelig gøy sammen også.
    Ha ei fin uke.

    SvarSlett
  3. For en herlig gjeng.
    Blir en koselig julehilsen det:)

    SvarSlett
  4. Herlige!! Synes det er vanskelig nok med tre...
    Jeg strikker en hals i perlestrikk!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Kjempegjeng!
    Skulle ha sett dere rundt "Lage-julepynt-bordet"!

    SvarSlett
  6. Herlig gla gjeng du har - i år greier ikke vi å samle hele gjengen - men så er det jo slik at de er voksne alle fire-å har sviger fam. som også vil ha sin del av de. Sånn er det når en blir voksen , litt her og litt der- koselig er det når en er samlet.

    SvarSlett
  7. Herlig gjeng! Det er nok liv i huset hos dere :)

    SvarSlett
  8. For en flott gjeng!
    Ingen ting er så kjekt som å få julekort med bilde av familien på. Jeg har samlet på julekort med bilde i flere år.
    Jeg limer bildene inn i en bok. Hver jul koser jeg med å se på forandringene fra år til år.

    SvarSlett