lørdag 26. november 2011

Adventslørdag ble anderledes pga BERIT

 Jeg skulle egentlig nedover mot Møre å feire bursdag
men den feiringa stoppet den omtalte damen BERIT.
 SÅ isteden blir det adventsvask av kjøkkenet,
med påfølgende adventspynting av vindu og kjøkkenbenk
 Deretter fortsettelse på julegavekalenderpakking .
Julekalenderene som ble vunnet er nu på vei til sine eiere.
I helgen blir det husets 6 englebarn sine julekalendere som skal ordnes,
i tilegg til 2 suprise kalendere til noen venninder og
 kalendere til noen heldige Roedekursdeltagere skal loddes ut på onsdag.)
Da har jeg vel pakket inn sånn omtrent ca 350 adventspakker...
.Mulig jeg bør innlegges for
 MANISK JULEKALENDER SYNDROM
Og denne kjekke lille sauen skal hjelpe til å trykke ut hvite kakemenn i morgen.
Den kom som en stor overraskelse i posten fra Nita .
TUSEN TUSEN TAKK TIL DEG.
Blir rent rørt at du NITA gjorde dette til meg:)
Selv om BERIT ødela den sosiale helgen
så skal jeg nok få utnytta helga på alle gode måter likevell.
Ønsker der alle en god første søndag i adventshelg:)

4 kommentarer:

  1. Kom til Trondheim;)
    Her er det nesten ikke et vindpust nå!!! Trenger kalenderhjelp!Trodde ikke noen skulle ha pakker i år!!Så jeg har ikke startet av den enkle grunn. Men der tok jeg feil!...igjen!!
    Men det er enda noen dager igjen til den 1.!!!


    Ha en super kreativ helg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Ikke et vindpust på Møre heller Brit, kanskje du kan ta en litt forsinket tur;-)

    Den julepakkekalenderaktiviteten (si det tre ganger fort da;-) hørtes en smule manisk ut ja, må si jeg er mektig imponert! Og så er jeg veldig glad også, og venter i spenning. Jeg gleder meg sånn:):)

    Du får kose deg med første søndag i advent, vi satser på juleverksted i morgen:)
    klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Jupp, du er helt klart selve bildet på kalender-glede! :)

    SvarSlett
  4. Sauen sto og brekte til meg på butikken, det var ikke noe tvil om hvor den skulle ;) Så flott at den kom vel fram, håper det blir fine sauekaker!

    Du er bare kalenderdronninga, tenk så mye adventsglede du sprer!

    Stor klem!

    SvarSlett