søndag 13. november 2011

Stemning i November

 Stemningsfult ved Gapahuken vår i går ettermiddag.
 Vakkert også om natta når månen skinner over vår lille klode.
 Varme November 2012 bringer med seg blomstring i hager,
ingen unnta hos oss i Nerklubben heller.
Denne  fant jeg utenfor døra i går-
en forvilla stemorsblomst som har frødd seg fra sine krukker på karrig steingrunn
og blitt lurt av novembervåren til å komme fram.
 Dette får være en hilsen til alle fedre rundt om i landet på denne farsdagen:)

5 kommentarer:

  1. Ja, det er en merkelig november, dette! Det var så fint og klart her noen dager, men nå er det på han igjen med regn...så slitsomt.

    Så koselig dere har det på kjøkkenet, du og bonden, og masse "matauk" til vinteren.

    En fortsatt god søndag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Nyyydelig bilde av måneskinnet. Frøya var helt magisk i helga :-))

    SvarSlett
  3. Vakre bilder:) Og for en november vi har hatt hittil, i ukene som har gått har det vært bedre vær enn det var flere dager i sommer...
    Men nå kjenner jeg at jeg er klar for litt kulde og snø, i dag kom en julereklame på TV og så ble jeg i skikkelig julestemning. Gleder meg;-)

    Ha ei god uke,
    Klem Hanne:)

    SvarSlett
  4. Åh guri malla. Nydelige bilder!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett