søndag 6. november 2011

Teposeoppbevaringsveske!!!

 TEPOSEOPPBEVARINGSVESKE!!
Laaaaangt ord,men det er nettopp det det er.
 I disse små søte strikkete vesker kan du ha dine teposer i
når du er på tur, på jobb, ferie.
 Praktisk og nyttig.
Og en utmerket liten vennindegave eller vertinnegave
 skal du på besøk og synes vedkommende trenger å få en liten gledeoppmuntring.
Dette er også et restegarnprosjekt som blir til noe helt ordentlig.
 Tilsammen har jeg strikket 10 slike teposeoppbevaringsvesker og
brukt 90 gram av bommulsrester jeg kjøpte i august fra hobbyboden salgsbod.
Har du fine knapper, eller morsomme knapper blir de små veskene ekstra flott.
Oppskriften finner du på denne bloggen.
Have a nice cup of tea!

8 kommentarer:

  1. Du Brit, kan du fortelle meg hvilken butikk på ditt skjær som selger Brazilian Baia teen? Coopen vår har (selvfølgelig) ikke, og nå har jeg glemt hvor på fastlandet jeg kjøpte sist, vet at den ikke finnes på alle matbutikkene deres...
    Siste posen forsvant nemlig i morges, o akk o ve.

    Psst, fine teposeoppbevaringsvesker, sånn forresten.:o)

    SvarSlett
  2. Sånn teposeoppbevaringsveske vil æ også strikke -dem va kul, som dem si ungan!
    Må straks sjekke oppskrifta, takk for at du dele så mange gode ideer!!
    Ha en flott søndags ettermiddag!

    SvarSlett
  3. Så smart :D du er et "oppkom" av gode ideer :D

    SvarSlett
  4. Hei wow for en flott idee,sånne teposeoppbevaringsvesker vil jeg og prøve.så tusen takk for at du deler oppskriftet,ha en flott kveld videre,klemmer hege

    SvarSlett
  5. Så søte, kjekke å ha med på tur ja :) I england har de Friends tea bag, passer jo perfekt oppi :)

    SvarSlett
  6. Artig ide til smårestene. For oss som sverger til te framfor kaffe er jo dette helt supert. Takk for link.

    SvarSlett