tirsdag 8. november 2011

Litt kjendis når man blir parodiert?:)

 I helga var det lokal revy og der dukket jeg opp opptil flere ganger!
 Ikke i egen person, men parodiert.
For en ære og stor stas. OG selvfølgelig morsomt.
 Ene rolla var at de hadde funnet ut hvorfor jeg hadde gått ned så mange kilo
 - det var ikke roedemetoden, men stadig innsamling og innspringing
av bortkommende sauer etter riksveien.
Her i vill jakt med mjølbøtta ropende etter OLA.
Den andre gangen var det som sanger i Havdur og den var kanskje best.
Sånn 5 min forseint til øvinga, med strikking og selvfølgelig i fargesprakende loppekjole!!
 Mange som kjent meg igjen der kan du si:):)
Takk til Trine for utmerket parodi, og Frøya teaterlag for MEGA bra revyforestilling
og da var det ikke akkurat pgs Brit parodier
 - men for mange mange gode tekster og flott framføringer:)
Gleder meg til neste gang
og håper jeg da kan være med helt på ordentlig:)
Det å bli paraodiert på revy er vel nærmeste jeg kan føle meg
som kjendis noen gang:)
(bildet en er tatt av Roger Jensen og bilde 2 er tatt av Bjørg støen)

7 kommentarer:

  1. Å bli parodiert på revy er et kjempekompliment! Så kjekt!

    SvarSlett
  2. Så utrolig gøy.
    Lokalkjendis du da:)

    SvarSlett
  3. Det må være et kompliment! Morsomt!

    Klem

    SvarSlett
  4. Ha ha, så gøy å bli parodiert!

    SvarSlett
  5. Så utrolig moro!!

    Ja, det er et kompliment! =D

    SvarSlett
  6. Så morsomt å bli parodiert - iallefall når det går i positiv forstand. Koselig.

    SvarSlett
  7. Hi-hi. Festlig. Og fint at du tar det som en ære. Det tror jeg du har grunn til; dette later til å være hjertevarmt observert og formidlet :)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett