søndag 27. november 2011

Første søndag i advent , super duper dag

 Jeg har fått meg adventspakke som jeg bytter med en Hemmelig venn i forumet uformelt.
 En pakke hver søndag  mot jul + julegave:) O glede.
I dag ble det nydelig alpakka garn og strikkemaskører.
Jeg måtte få hjelp av lille prinsen å pakke opp
siden det enda er noen dager til han får sine 24 små gaver.
 Vi har baka hvit kakemenn.
 Trodde først at deigen hadde blitt ødelagt siden jeg hadde glemt å ta i egg,
 men den fungerete utmerket .
 Etter å goglet litt på nettet ser jeg at oppskriftene stort sett er uten egg, så da så.)
og vi har baka brød og vi har laga leverpostei og vi har pakket inn julekalendere
 og vi har spist kveldsmat sammen store og små
med ferskt brød , leverpostei, kakemenn og gløgg.
Alle ønsket at dette er noe vi kan gjøre HVER søndagskveld når vi er sammen:):)
MEN LILLE PRINSEN VIL HA DET HVER KVELD!!

2 kommentarer:

  1. Hos deg har det skjedd mye i løpet av helga :) Først fikk du ikke dra til brusdagsfering, så var dere og så på bølgene :) Og bakt og styrt, og til og med laga leverpostei! Ha en fin adventstid :) D e godt i rute :)

    SvarSlett