mandag 7. desember 2009

Julekonsert med Celine og Malin:)

I dag har det vært den første dagen i min mest hektiske juleøving/konsert uke. Først 5 timer med forberedelser og øving til skoleforestilling i morgen. Litt kaos på genralprøven, men det er vanlig og imorgen regner jeg med det meste er i rute. Etter øvinga drog jeg sammen med to jenter til Trondheim for å høre på Celine og Malin sin julekonsert. Det tar ca 6 timer med bil tur/retur fra bostedet mitt... Hadde ingen forventninger , men ble positivt overaska og kosa meg gjennom hele konserten. Flinke jenter, de er jo bare litt eldre enn mine sangelever , så jeg kunne egentlig ha tenkt med å tatt med alle mine elever slik at de fikk se hvordan man skal opptre!!
For det kan de. Har selvfølgelig fått lang erfaring allerede selv om de er så ung.
Den ene jenta som var med meg er veldig stor fans av begge og det var verd hele turen å se hvor fornøyd hun var. En kjapp tur innom Ikea fikk jeg også for å handle litt interiør "stash" for å gjøre klar litt jul i heimen:)

I advendtgaven i dag låg utstyr til å lage hjertene jeg fikk lørdag 5 og som jeg fikk oppskrift på i går. Morsomt med slike følge gaver:)
Nå er det 17 dager igjen til julaften!!

1 kommentar:

  1. Så gøy med gaver som henger litt sammen. :-)) Mye omtanke bak det :)
    Jeg er nok ganske sikker på at bomullsgarnet blir klut her i huset også, elsker hjemmestrikkede kluter. :)
    Hørtes jo veldig hyggelig ut med konsert. :)
    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett