torsdag 3. september 2009

Oppusset kommode:)

Og her er komoden ferdig oppusset med nye knotter fra Linnea`s hage. Slik såg den ut før kvitmalingen kom på, må bare si denne kvitmalingen gjør underverker på de gamle møblene!!

Her er knottene i nærbilde.Ble fornøyd med dem:)


Dette er en liten overraskelsesgave jeg fikk i posten i går fra min gode venninde som er på 6 ukers kursopphold. Selve esken var bare nuske søt og skal brukes på kontoret mitt på jobb til å lagre mine sukkerfridrops!! Ellers var det høstbidrag med både blader, blomster og tyttebær!!
Fint smykke som jeg har brukt til mitt blåe antrekk i dag + og + enda mer.
Jeg er heldig som har sånn kreativ og SNILL venninde!!

3 kommentarer:

  1. ja, den ble flott! Man kan fp mye fint ut av gamle furumøbler ved hjelp av malig.

    Takk for hyggelig kommentar forleden. Ser du jobber i kulturskole. Det gjør jeg også, blant annet.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så fin kommoden ble, og nydelige knotter!

    SvarSlett