fredag 6. april 2012

Kjøkkenvinduet i påskestemning


Tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarer og tanker
fra dere angånde tante Anne Karin.
 Det er godt å kjenne på all varme og godhet dere har i forhold til hennes forfatterskap:)
Det er også godt å tenke på at det enda er mer en helg igjen av påskeferien.
Vi lar dagene bare flyte avgårde i sakte tempo.
 Kjøkkenvinduet har selvsagt fått pynta seg opp i påskeglede.
Den gale franske høna har fått selskap fra de vårlig Babuskane
 som vandrer rundt i Roseskogen og venter på varmere dager...
Fra Soline fikk jeg flotte fargerike egg som
passet ypperlig på trollgreiner jeg hadde liggende.
Av Ellen fikk jeg disse søte kyllingene s
om lenge har stått høgt på ønskelista.)
Hønemor passer på egg fra Strikkesnuppa og heklaegg fra  Ellen.
Vi skal bare fortsette å nyte påskedagene. Det håper jeg dere også gjør.
Og igjen takk for alle gode tanker fra dere:)

1 kommentar:

  1. Rett og slett til å bli gla av det vinduet ditt :)

    Las på nettet i går at Anne Karin var død, veldig trist - ein fantastisk forfattar, trur eg har lest det meste ho har gitt ut.

    Stor klem

    SvarSlett