lørdag 21. april 2012

Hakuna Matata-Ingen bekymring

 Ingen bekymring for at ikke vårens vakreste eventyr på Frøya igjen skulle bli en suksess.
I kveld har jeg sett videregående musikal LØVENS KONGE
 og har latt meg blitt revet med av flotte sangprestasjoner,
skuespillerprestasjoner, musikere,og ikke minst KOSTYMER.
 Jeg jublet, gråt og klappet over alle de gode opplevelsene.
Det er like stort for meg hvert år å se disse ungdommene boltre seg på scenen.
Takker til Elin og i år hennes nye lagspiller Elisabeth for fantastisk forarbeid og produksjon
 som jeg selvfølgelig skal se igjen i morgen.
 To VELDIG gode sangere i Julie og Mari. ♥
De hadde rollene som voksen Nala og apen Rafiki
som de utførte med stor sikkerhet!!
Og lykken er for lille prinsen og ha en STOREBROR Hans som er Hyene.
 Det er både skummelt og artig på samme tid.
 Storesøster Ane var med som gras og hyenegruppe,
vi såg henne også i div krumspring på scena:)
Bak scena var andre storebror DAG
som neste år vurdere at han må ta steget fram på scena.
Noe jeg selvfølgelig er helt enig i!! 
Her i heimen synger alle på
Hakuna Matata, to besnærende ord 
Hakuna Matata en skjønn metafor
Du glemmer sorger du møter på jorden,
det er en problemfri filosofi,
Hakuna Matata
Heldige ungdommer som får være med på dette
 og heldige vi som bor på Frøya som får se dette
Du kan lese mer og se flere bilder HER

3 kommentarer:

  1. Helt enig i alt du skriver! Jeg er like imponert hvert år. Så profft! Med sangere, skuespillerprestasjoner, kostymer, ja alt! Kjente først ikke igjen gutten bak herlige Timon, og jeg ble overveldet av Maris flotte stemme (kjenner mange av de andre fra før). Egentlig kunne jeg navngitt en hel gjeng, for de var fantastiske hele bønsjen. Ja, dette var virkelig noe å skrive hjem om!!! :-D

    SvarSlett
  2. Ja, det var helt utrolig bra. Hans Kristian var en flott og veldig troverdig hyene.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Hyeneflokken var herlig! De tre, to gutter og ei jente hadde et fantastisk samspill og stemmer som kledde hverandre. For en livåt gjeng! Dessverre hadde jeg ikke anledning til å se forestillinga en gang til, for det hadde den vært verd :-)

    SvarSlett