tirsdag 3. april 2012

Gleden er å få oppfylt ønsker

 Jeg er barnslig , jeg liker PAKKER, jeg er enkel å glede .
 Ellen og jeg bestemte oss for å gjøre påsken litt ekstra glad
ved å bytte påksegaver med hverandre.
Og min var fylt med mange STORE GAVER som jeg rett og slett plassert
ved rokken min som ekstra påskepynt for meg selv:)
 Og gleden ble ikke mindre når gaven er fylt av de vakreste ELLEN ting
som jeg ønsker meg hver gang hun legger ut sine produkter på bloggen sin.
Se bare her, jeg har fått søte hjerter som skal få komme opp i løpet av påsken.
Den kule påskeputa ble min og endelig en jentetingpose bare til MEG!
 Når hun i tilegg  putter opp i loppeskatter blir gleden fullkommen.
Jeg har jo ikke fått med meg et eneste loppemarked på Frøya denne våren,
 men Ellen har, og til gjengjeld har hun gitt meg noen av skattene
som abslutt ville vært samme sorten jeg tatt med meg hjem.♥
 Bare se på disse to hærlige fatene.
Ellen kjenner meg nok bedre enn hva jeg selv trodde.
Og ikke nok med det i en av pakkene lå det en spennende oppskrift på
 kul strikkaveske og med veskehanker for enda en veskemulighet.
Her er det gode råd for garnslanking!
Vi har ikke kommet lenger til 4 dagen i påskeferietiden
- det betyr 6 spennende gaver igjen.
Ikke bare fra Ellen, men også fra Soline og Strikkesnuppa.
 Egentlig tror jeg at jeg liker bedre påskegavetradisjon enn adventskalender
 fordi jeg har tid til å nyte disse gavene .
Nå skal lilleprinsen og jeg ut å lage snølykter!!
PÅSKEFERIE ER TOPPEN!!

2 kommentarer:

  1. Flotte gaver fra ei flott dame! Snølykter? Her har vi skikkelig vår:)

    SvarSlett