fredag 6. april 2012

En LANG deilig FREDAG

 Ut på tur med gode venner.
Grilling, lek, samtaler,solskinn
 Vi fikk brukt denne skatten fått fra Ellens påskekalender.
Nydelig boks som kan fylles med de deiligste saker!
 Senere ble det utforsking av langfredagsfjæra.
Morro for alle i alder 4 til 50 år.
 Fryd og skrekk på samme tid over funnene!
 Sjøstjerner, små åler, små fisker, krabbelurer og kråkeboller ble fangsten
Og været har vært helt fortreffelig på alle våre utendørs aktiviteter i dag.
Og jeg er utrolig takknemmelig for å bo i det paradiset jeg bor i.
 5 min fra Gapahuk og Gapaslott. 15 meter fra fjærasteinan.
Kvelden ble brukt videre sammen med gode venner til å glede seg til årets
Her kommer en gjeng jeg virkelig ser fram til høre!!
Moulettes.
FORTSATT GOD PÅSKE TIL HVER OG EN!!!

8 kommentarer:

  1. Fantastisk!!
    Likte det siste bilde ekstra godt :))
    HA en fin påskeaften også, Brit!

    SvarSlett
  2. Ser ut til at dere har det herlig! Dere har jo fått oppleve naturen med både vinter og vår, dårlig vær og sol i påska. Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  3. Så flott det er hos deg, ha en fin påskeaften!

    SvarSlett
  4. For en fin stemning ute hos dere! Synes, det er bare herlig å bo dere du bor!
    Må innromme, jeg er litt misunnelig. Ønsker deg og dine God påske, kjære Brit.
    Klem, PillePalle

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder! Ha ei fortsatt fin påske!
    Kondolerer med tanta di - særlig bøkene om folkene fra Innhaug var en stor leseropplevelse for meg.

    SvarSlett
  6. Tænke sæ te at vi fikk så fint langfredagsfjærevær - i år å! :o)

    SvarSlett
  7. Dette så jo bare ut til å være en aldeles nydelig dag!

    SvarSlett
  8. Fantastisk bilder Brit. Minner jo om egen barndom. Heldige sønnen din som får en slik oppvekst. Tenker tilbake selv, for oss var dette en selvfølge...fjøra, klatre i trær, sjøliv osv. I dag tror jeg ikke det er en selvfølge lenger, selv ikke for unger som vokser opp på bygda. Flinke du, håper og tror at innleggene dine inspirerer barnefamilier til tilsvarende opplevelder!!! Klem

    SvarSlett