tirsdag 10. januar 2012

Frustrert over Kommentarfelt og får ikke fjerna Ordrebekreftelse

I det siste har jeg lest at mange frusteres over at noen blogger har Ordrebekreftelse på kommentarfeltet sitt.

Jeg har vistnok en slik .
 Jeg har jo selvsagt et ønske om at flest mulig har lyst til
 å slenge inn en kommetar på mine  innlegg
(yepp jeg liker jo å se at noen liker det jeg har tenkt
eller skrevet eller gjort eller hva det nå er jeg har laget et innlegg om)
Og nå skjønner jeg at noen ikke liker å kommenterer
slike blogger med sånn ordrebekreftelse på.
Som MIN da har.
Dette vil jeg selvsagt ha en slutt på,  vil jo at alle de som har lyst vil skrive noen ord.
I blogglandet ligger det nå noen " oppskrifter " på hvordan fjerne dette
- bl.a bloggen Mammas hus ( som jeg også har hentet bildet ovenfor fra)  
MEN DETTE FINNER JEG IKKE I MINE INNSTILLINGER,
 tydligvis fordi jeg sa JA til nyinnredning fra bloggspot.
SÅ MIN BØNN I FRUSTRASJONEN ER :
ER DET NOEN SOM HAR DEN NYE BLOGGUTSEENDE
 OG VET HVOR JEG DER KAN FJERNE DENNE ORDREBEKREFTELSEN!!!!!!!
og nå har jeg gjort en endring kl. 15.54 og lurer på noe har skjedd?? Løsningen var å gå tilbake til gamle blogger -grensesnittet der fant jeg alt det dere har snakket om , men ikke i den nye...

11 kommentarer:

  1. Gå på utforming øverst til høyre her. Gå så på innstillinger-->kommentarer. Ganske langt ned der finner du et alternativ for hvor vidt du ønsker ordbekreftelse eller ikke :)

    SvarSlett
  2. Så ergelig da, at du ikke kan kombinere nye innstillinger og få fjernet dette. Må innrømme at jeg sjelden liker nyendringer, blir sjelden til det bedre.

    SvarSlett
  3. He, he.. Behøvde ikke å bekrefte :))

    SvarSlett
  4. Alt i orden her jo ;)

    SvarSlett
  5. Ser ut som det ordnet seg i følge de over her :)

    Ha en fin Onsdag,
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  6. Jeg kan ikke mest om dette, men jeg blir ikke plaget av å måtte gi ordrebekreftelse. Håper det ordner seg. Jeg vil kommentere uansett. Lenge siden jeg har vært i bloggverden, og scrolla meg litt nedover. For et garnlager du har, imponerende :) Lykke til med garnslankingen, det bør du jo klare. Jeg heier på deg :) Husk at man kan ta dobbel tråd og tykkere pinner, da går det atskillig fortere... He, he.. Takk for oppskrift på suppe, den skal prøves ut :)

    SvarSlett
  7. God idè å begynne på julepynten nå, ha en kreativ helg!

    SvarSlett