lørdag 21. januar 2012

Til Brit fra Brit og julegaveprosjekt 2012

Når man ikke kan kjøpe garn så er det
heldigvis mye annet godteri på strikkfronten å handle inn.
STRIKKEBØKER, det er GODIS DET!!
Og det er vel ikke helt slik at jeg har kjøpt det til meg fra meg ,
 men for penger til bursdagen min fra mamman min :) TAKK OG TAKK

 Et annet prosjekt 2012 er å strikke ET sokkepar i måneden til min MANN. Han klager jamt og trutt over at det ikke kommer noe til han av alt det garnet som flyt rundt i heimen. Derfor planlegger jeg årets julegave med 12 par sokker :) Det må da værra nå:)
Sokkene er strikket fra et stort lager jeg har av Viking sokkegarn!
Hele 128 gram har gått til denne gode julegavesaken
 og nå nærmer jeg meg veldig 1 kg slanket bort siden 1.jan.
TJO HOI

10 kommentarer:

  1. Artig prosjekt du har startet opp da - og det er nok ikke mange som er like heldige å får hele 12 par sokker til jul :-) Sokkene ble kjemepfine, og i så glade farger.
    Du får kose deg videre med det fine prosjektet ditt :-)

    SvarSlett
  2. Så lurt med eitt par i månaden! Du har jammen ein heldig mann. :-)

    SvarSlett
  3. Heldige gubben din da! Vet ikke om jeg orker...å strikke 12 par sokker i størrelse 46....hehe....

    Boka der har jeg også, masse flott i den, så jeg gleder meg til å starte å strikke derfra!

    SvarSlett
  4. Ein som skal bli god og var i føttene der i heimen ja. Kjekt og minske litt i garnlageret og da! Spreke og flotte blei de.

    SvarSlett
  5. Flott prosjekt. Siden mannen min er glad i hjemmestrikka ankelsokker burde jeg kanskje herme deg.

    SvarSlett
  6. OIoioi, så mange sokker til mannen? Du er tøff du :)

    SvarSlett
  7. Garnslanking er det her i Fjøset også (eller i alle fall i utgangspunktet ;)) Artige læsta :)
    Klæm

    SvarSlett
  8. Det var en lur ide`! Ingenting er som hjemmestrikka sokker:-) Lykke til med garnslankingen!!

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse med dagen som var. Jeg/vi kommer en tur innom.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  10. Så flott prosjekt du holder på med:) Gjetter han blir glad - han vet vel ikke om det?
    Og en fin måte å DUGG'e på!
    Ha en flott søndag videre og ei nydelig uke:)

    SvarSlett