tirsdag 3. januar 2012

Nyttårsfortsett 1: MERE UNGDOMSARBEID!! + bevis av 14 gram slanking.

 2012 skal bli årets for en mer aktiv ungdomsgjeng på kjøkkenet.
Nå må det bli slutt med å sy puter under armene på denne gjengen
 - DE SKAL JO SNART FLYTTE FRA HEIMEN!!
Og det kan være smart å kunne leve på mer en brød og honnikorn!!
 Utfordring ble å overraske meg i det nye året med gode retter.
Og det mest overraskende var jo at det både var sunt og delikat.
 DET ER HÅP!!!
 4 lekre retter ble tryllet fram i en fei!
 Tre stolte gutter med laks i lefser, spekeskinke i lefser
og megafat med eggerøre m laks.
Jenta i heimen slo til med tomatsalat.
MED DETTE RESULTATET ALLEREDE FØRSTE GANG
 GLEDER VI OSS TIL FORTSETTELESEN.
Jeg regner med at Nerklubben kommer til å fostre eget kokkelandslag i løpet av 2012!!
Og jeg holder på med slanking.
Hele 14 gram forsvant i disse pulsvarmerene.
 I forhold til gjennværende mengde er det forsvinnende lite.
Jeg er ennå ikke ferdig med å regne  garnlageret og er spent på om jeg holder
garnvekta med 43882 gram fra 2010 eller om jeg har gått opp...
akkurat nå mot sluttenspurten ser det skummelt ut...
KILO mengden blir offiselt i morgen!!!!

7 kommentarer:

  1. WOW for noen flinke ungdommer.
    Hadde aldri fått gutten min til å trylle fram noe sånt (har vel kanskje litt å si om oppdragelsen...)
    Fine pulsvarmerer. Tror ikke jeg tør å regne ut garnlageret mitt, men vet ivertfall at jeg fint kan hekle og sy i hele 2012...uten å kjøpe garn eller stoff.
    Det er ganske vilt.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Flotte ungdommer og hederlig slankeinnsats =)
    Godt nytt år, forresten - Klem

    SvarSlett
  3. 14 gram her og 14 gram der, blir kilo av deg etterhvert :D :D

    Flott ungdom :D

    Ha ei flott uke

    SvarSlett
  4. Hehe - jeg ble i alle fall sulten av bildene og skal ha meg en tur i kjøleskapet for å finne frem litt laks til nattmat;-)

    Og du: jeg elsker at nedtelleren din går mot jul igjen:D

    God kveld
    klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Du hendelse.......detta var ikkje verst. Kanskje du får bedre tid til å strikke no, når dei unge tek over matstellet? :):)

    SvarSlett
  6. Godt nytt år til deg og dine Brit:)

    Gleder meg til å følge deg videre utover i 2012.

    Oii så mye god mat de har laget.. flinke er de.

    Klem fra Evelyn

    SvarSlett
  7. Så utrolig flinke de har vært da! Det så skikkelig godt ut.
    Ellen :)

    SvarSlett