fredag 20. januar 2012

Hurra , jeg har nådd et nytt ÅR, hele 46!!

 Yepp denne jenta har nu på denne dag blivet hele 46 år.
 Klestilen er omtrent den samme, litt sånn småhippikledd,
 gjerne blanding av både gammelt, nytt og ikke minst litt pene lakksko.
Hårstilen også ikke så ulikt forsatt er det litt smårufsete stilen:)
Og SMILE det gjør jeg ofte FORTSATT:)
 Kaillen og eldste datter miksa kake med kreativ pynt,
blomst på eng
og servert med STJERNESKUDD.
Slike kaker liker jeg!
 Gaven ble selvprodusert bok fra lille prinsen med god hjelp av Talesøster,
Blomster fra både mann, prins, barn, venninde og NilsJørgen gutten:)
 Lille prinsen greidde også å fyre av 46 raketter for å hedre sin mor.
Det vakreste var den Willow Tree figuren fra alle i heimen her.
Treasuring a rare, quiet and tender moment of motherhood:)
Den stod øverst på ønskelisten fordi jeg synes den ligner på lille prinsen og meg.
Det er FLOTT Å HA BURSDAG!!!!

13 kommentarer:

  1. Hei Brit og gratulerer med "Din Dag" Moro med mange fine pakker....ha en fin helg...

    SvarSlett
  2. Heldige deg :) Gratulerer med dagen!!
    Klæm

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen!!

    Hipp Hurra (jeg er også 46 - hærlig!!)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med dagen Brit.
    (har ventet litt på innlegg for jeg var inne hos Siw Aina etter deg i går kveld/natt;-)

    Ser ut som at dagen har vært alt du ønsket,
    og du må ha ei fortsatt fortreffelig helg:)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen Brit.

    Veronica S Hide

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen! Det er stas å bli eldre, selv om jeg ikke vet helt om jeg liker at jeg i år er gammel nok til å søke stipend for eldre, fortjente kunstnere :-S

    Kos deg med dagene som kommer :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med overstått dag...ja, man blir ikke yngre!
    Sånne kreative kaker liker vi!
    Kos deg med helgen!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med overstått dag.
    Klem.

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen i går! Mange koselige og velfortjente gaver! Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med de første 46!!!
    Da er vi så godt som akkurat like gamle ;O) Veldig fin figur og hyggelig kake :O)

    SvarSlett
  11. Igjen: GRATULERER!Det bildet av deg som lita jente var bare knusesøtt! Sååå herlig! Det ser ut som du har hatt en fabelaktig dag, sammen med en fabelaktig gjeng.

    Klem fra en annen fabelaktig gjeng :)

    SvarSlett