onsdag 18. januar 2012

Kjøkkenvinduet i vinterstemning

 Englekoret forsvant fra kjøkkenvinduet  sist uke og inn kom vinterfugler.
MEN noen engler for lov til å være fremme bare de er godt kledt.
 Hovedfargen er hvitt med innsmett av blått og natur.
Det er deilig å få bytta ut julestjernene med vårlige primula.
 Vinterkledde engler for fortsatt lov til å være med  å synge sammen med vinterfuglene.
 Og både barn og engler håper på snø og godt skiføre.
Dette vakre hjertet fikk jeg i julegave av Gry i bloggen Englekyss.
Utrolig vakkert og jeg er utrolig takknemelig for dette Gry:)
 Og selvfølgelig måtte det få plass i kjøkkenvindu utstillingen
 siden det er hun som har inspirert meg til dette:)
Hun lager ny utstilling hver måned og har gjort det over flere år.
 Ta gjerne en tur innom henne å bli inspirert slik som jeg.

4 kommentarer:

  1. Her håper vi også på godt skiføre, men sneen lar vente på seg... Nydelig hjerte ♥ Og så føott gardin! Heklet sjøl? Ha fine dager mot helg!

    SvarSlett
  2. Hei Brit. Så koselig vindu du har.. Nå skal jeg også bli flinkere til å blogge..

    Vi blogges!

    SvarSlett
  3. Å så fint du har pyntet! Det gleder meg at du likte hjertet. Jeg fikk jo så masse fint i adventskalenderen av deg.
    Ønsker deg ei fin helg!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  4. For en herlig "vindus-utstilling" du har laget - utrolig koselig da :-) ..heldige deg som har så dype og fine vinduskarmer..

    SvarSlett