torsdag 26. januar 2012

Velkommen første vårtegn:)

 Første nye verdensborger født i 2012 ble geitekillingen SvartFot.
 Flotte Geite mamma passer på ,synger kanskje som i Rockeulven:
 Mamma e hjem no kan du åpne, min venn no e hjemme igjen min venn:)
Heldigvis ingen ulv , verken ekte eller rocka
 som kan true lille SvartFot her på gården.
I løpet av februar kommer det nok flere, slik at SvartFot
får noen lekekamerater å herje sammen med.
 Også går  våren og sommeren med til å holde
disse yndige små unna mine og naboens hageblomster............,
men enda er det bare stas og ikke irritasjon og kjefting:)

9 kommentarer:

  1. Så nusselig :) Gratulerer med det nye tilskuddet på gården :)) Flott navn til en liten sjarmør!

    SvarSlett
  2. Ååå så nydelig han var, og så flotte bilder!
    Helt herlig det med geitemammaen.

    SvarSlett
  3. Det var den søteste lille svartfoten jeg har sett ;) Du får vise oss noen action-bilder fra blomsterbedene etter hvert ;))
    KLæm

    SvarSlett
  4. De er nydelige, ingen tvil om det. De skulle vært så små hele tida :D
    Herlige dere med skjerf under her. Tale er bare så søt ei jente.
    Svart kjole med rosebord blir knalltøft. Og vet du hva, jeg har perfekt rose stoff. Så det må vi få til vettu.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  5. Nommin så søt. Flotte bilder. :-)

    God helg.

    SvarSlett
  6. Velkommen til verden, lille SvartFot, du er så utrolig søt!

    SvarSlett
  7. Flott navn til den flotte killingen!
    I dag har vi hatt laks til middag, kjempegodt! Jeg prøvde oppskrifta di, så nå er vi gode og mette!!
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett