søndag 8. januar 2012

Hav og himmel veske.

En skikkelig ut i havet veske i blåtoner fra hav og himmel.
 Derfor må den bare rett og slett hete det.
 Garnet har ligget lenge i:
" Hva i all verden kan jeg bruke dette til esken"
 Ideen fikk jeg vi boka strikk tilbehør som hadde en oppskrift
 på veske med Highlander og vivaldi.
 Jeg hadde ikke vivaldi men Vienna og med å se på garntypen fant jeg ut at det
lignet gasnke bra og dro til med forsøket. 
 Og forsøket ble til en lykkelig happy ending historie.
Veske som jeg faktisk kan komme til å like veldig bra:)
En liten sau må få være med, det gjør vesken ekstra GLAD:)
Tilsammen forsvant 272 gram fra lageret
 og det var fra garn som ingen skulle tru nogen gong kunne bli brukt.
 Jeg elsker slike" restegarn" overraskeler.

5 kommentarer:

  1. Nydeleg veske...SO flotte fargar.
    Hjelpe meg kor produktiv du er.....nye ting kvar dag.

    SvarSlett
  2. Det var en kjempefin veske:)
    Og jeg som har både Vivaldi og Highlander i lageret mitt:)
    Må prøve å få tak i den oppskriften, ja!

    SvarSlett
  3. Nydelige blåfarger, og den må jo være midt i blinken for deg som bor nær havet! Hvis du fortsetter med denne farta må det da minke bra i garnlageret ditt i løpet av året. Men kanskje det er med garnslanking som med vanlig slanking, det går ofte raskest i starten :) Ha en god strikkeuke!

    SvarSlett
  4. Du var heldig med den!
    Full klaff med tovingen på første forsøk!
    Og nydelige blåfarger!

    SvarSlett
  5. Herlige farger:) Og for en utrolig sjarmerende sau da, den karen kjenner jeg igjen;-)

    Håper du har hatt ei god helg, vi har hatt besøk siden fredag og bare kosa oss sammen:)
    Ha ei fin uke,
    god klem
    Hanne:)

    SvarSlett