søndag 16. oktober 2011

HURRA hurra Julekalenderepremie, følgepremie og trøstepremie

I dag tikket telleren inn på 100000 og for meg som elsker slikt tallmagi er det MORRO.
Tilsammen ble det 410 lodd og jeg brukte nådeløse Random til trekningshjelp.
OG DE HELDIGE VINNEREN BLE:  
  Lodd nr 163 LOTTA
         Lodd nr 43 ENGLEKYSS
                        Lodd nr 189 LIVET SMÅ ØYEBLIKK

HURRA HURRA HURRA.

Annen artig tallmagi er at følgertelleren passerte 500, der måtte jeg gi en ekstra premie til
 følger nr 500 som ble: Lilang Krea

Jeg ser at det er mange mange som ønsker seg egen julekalendere.
Dessverre så kan jeg gi det til alle og enhver selv om ALLE der fortjener det.
 MEN  siden jeg er så lykkelig over å få tallet 100000 i bloggen min i dag slår jeg til med 4 advendsgaver  vedi mellom 100 - 150 kr som en ekstra plaster på såret.
Vinnerene her ble:

1. søndag i advendt Lodd nr 219 Gyldenkrone
2.søndag i advendt Lodd nr 361 Fjellets datter
3.søndag i advendt Lodd nr 388 Nita
4.søndag i advendt Lodd nr 45 Du bedåre

Jeg takker og bukker for alle som har vært å tittet innom meg.
 Jeg har prøvd å besøkt dere alle.
Jeg har på den måten blitt kjent med nye spennende flotte blogger.
Takker for at dere la igjen spor slik at jeg fikk gå på gjennvisitt.
Det har vært en artig blogg uke i bloggverden som gir masse ny inspirasjon til både
 håndarbeid, interiør, loppiser og andre små hverdagslykke.
Håper dere fortsatt tar turen innom meg og
 jeg ønsker alle en riktig FLOTT HØST  med mange VAKRE DAGER:)

ALLE VINNERE MÅ SENDE EN MAIL TIL MEG MED ADRESSEN SIN OG GJERNE ØNSKELISTER PÅ DENNE ADRESSEN: brithest@hotmail.com

20 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne:))

    SvarSlett
  2. Herlighet, tusen hjertelig for loddet jeg har fått til 2. søndag i advent, så glad jeg ble! Du er lagt på blogrollen, så jeg følger deg videre.
    Har ingen ønsker, bare veldig glad. Min e-post add. er: fjellets.datter@gmail.com
    Takk for kommentar og fortsatt god søndagskveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Du altså, raus og herlig! Og jeg som får trøstepremie da, så utrolig koselig! Gleder meg!

    Jeg her lest og kost meg med bloggen din i kveld, og lengter utover til Frøya. Glad jeg oppdaga deg og bloggen din!

    SvarSlett
  4. Å tusen, tusen takk Brit. Nå ble jeg glad:) Nå gleder jeg meg om mulig enda mer til advent!!!

    Det har vært en glede å følge deg siste året,og så er det ekstra spesielt å følge deg nå. For i høst fikk jeg vite at familien min har aner fra Frøya og da er det så fint å se bilder derfra:)

    Takk igjen, jeg sender en mail:)
    Jippi fra meg:)

    SvarSlett
  5. Så raust!

    Gratulerer med stort tall i telleren, og gratulerer til vinnerne!

    SvarSlett
  6. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    SvarSlett
  7. Gratulerer til dei kjempeheldige vinnarane!!!

    Og du - bestefaren til gutane mine kjeme frå Uttian - så kanskje vi treffast neste sommar når vi skal dit på besøk :) Syns det e so utrulig vakkert på Frøya - har vore der mange gangar :)

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  8. Gratulerer så kjempe masse til de som vant og til deg for det flotte besøkstallet:)Du er virkelig kjempe raus Brit !!!!
    Ønsker deg og dine ei hærlig ny uke
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  9. Gratulerer til de heldige som kan vente seg en spennende pakke i førjuls tiden.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  10. Hurrrrrra, og tusen takk!!
    Tenk at jeg vant en julekalender!
    Jeg elsker adventstid og jul, og nå med egen adventskalender, kan jeg nesten ikke vente. :) :)

    SvarSlett
  11. Gratulere til heldige vinnere..
    Takker for trivelig kommentar på bloggen min, og at du vil delta på min lille give away..
    Ønsker deg ei fin uke.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  12. Gratulerer til alle heldige vinnere! Så snill du er som lodder ut så masse! Utrolig flott og trivelig blogg:)

    SvarSlett
  13. Gratulerer til vinnerne!!

    Dette må nok være årets beste giveaway-premie, så de er superheldige!

    :-)

    SvarSlett
  14. JIPPIIIII! Tusen takk, Brit. Nå gleder jeg meg. Og gratulerer til de andre heldige

    SvarSlett
  15. Heisann! Ser jeg akkurat har gått glipp av litt action! Gratulerer til vinnerne - og så mange av de:) Fine puslerier du har, og så kjekt du likte sommerfuglene! De er veldig koselige, både å lage og å se på! Takk for en fin velkomst i helga, veldig kjekt!!!:) Fin mandagskveld til deg!! smil

    SvarSlett
  16. Congratulations to the lucky winners and to you, my dear, for the so lovely candy! Loved! :D

    SvarSlett
  17. Gratulerer så masse til de heldige vinnerene.
    Nydelig nøstebarntunika har du også fått ferdig.

    SvarSlett
  18. Det er bare å gratulere alle heldige vinnere i denne konkurransen!

    Pernilla

    SvarSlett
  19. Må bare si, tusen, tusen takk. I dag kom det pakke til meg, og klarer jeg å holde meg til søndag med å åpne??? Hmmm... Får sitte på hendene mine

    SvarSlett