onsdag 19. oktober 2011

Slankekrigen på Frøya

 Jeg er som dere vet kursleder i Grete Roede.
 Jeg synes det er utrolig spennende og givende å være kursleder .
Det er som en bonuspremie etter selv å ha gått ned 40 kg på et år.
 At det er ikke er enkelt skal jeg være den første til å skrive under på.
 NÅ har jeg fått to tøffe menn på Frøya som har starta offisell slankekrig
 via vår nettavis froya.no.
Gutta for hjelp av meg, treningsenteret vårt og
 pressfotografen er en anen Frøyakendis blogger nemelig Siw.
 De er med på 16 ukers kurs med meg og
 har 16 ukers gratis medlemskap på Maxtrim.
 Kurskveldene sammen med disse to er høg humorfaktor.
 Ingen som tar seg selv mye høgtidlig.Når jeg tilegg har dem på facebook er jeg vitne til krigsutsagnene der som er veldig DIRKETE:)
Etter 1.mnd har Leif til venstre gått ned 6.3 og Roger til høgre gått ned 6.1.
Kjempe flott resultat av begge.
Du kan lese reportasjene dem HER og HER og HER.
og fotografen for disse bildene er Siw Aina:)
Neste offiselle rapport  i froya.no følger i november

4 kommentarer:

  1. Ja, dette er ikke enkelt. Jeg prøver nå på egen hånd, via vektklubben, å få orden på rutinene rundt mat og trim. Det er alt annet en enkelt. etter å hatt en litt tøff tid så merket jeg det på kroppen min, jeg følte meg ikke vel. Er nå inne på min andre uke og trimmen går bra men maten er litt verre. Prøver finne balansegangen mellom mat og trim og tenke på hvordan jeg kan se for meg og lev fremover, ikke enkelt men jeg gir meg ikke enda. Finnes mye hjelp og motivasjon på forum i vektklubben.
    Blir spennende å følge med på hva som skjer med disse kandidatene fremover.
    Pernilla

    SvarSlett
  2. Synes det er tøffe "gutter" du har på kurs, ikke alle menn som går på Grethe Rohde vel?
    En god kveld ønskes deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Hei det er ikke enkelt,men man må jo prøve.Og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min,ja jeg gleder meg virkelig til å få litt mer orden,selv om det kan bli litt vansklig i den midlertidig plassen,men den som venter på noe godt...........Hehe
    Ha en flott høst videre.klemmer hege

    SvarSlett
  4. Så herlig. Kanlltøffe karer.
    Ellen :)

    SvarSlett