søndag 9. oktober 2011

loppefangst for en 100 lapp

I går var det hjemmehjelperne som hadde loppemarked
 til inntekt for julebord til sine brukere. Der finner jeg alltid skatter. 
 Vakre stavangerflintkopper som passer både til høst, jul og vår.
Elsket dette mønsteret, og jakter gjerne flere av disse koppene.
 To kule retro kurs med artig mønster fikk selvfølgelig være med hjem
 Sommer, vår , høst
 - trenger ingen kake på dette fatet, helt nydelig bare i seg selv.

En isblå saftmugge og sommerglass,
lykter passer både inne og ute, den rød telysholderen passer ypperlig til jul,
En søt skål , en vakker høne og grytekluter i røde julefarger


Denne gangen ble det både strikket, heklet og sydde grytekluter
Og se her julekuler i alle regnbuens farger
som skal brukes til dekorasjoner i adventstiden
 etter inspirasjon fra siste utgave av Isabellas:)
OG ALT DETTE FOR EN 100 LAPP:)

10 kommentarer:

  1. Så mykje flott du har fått tak i. Likte spesielt godt dei julekulene. Kos deg med alt det nye.

    SvarSlett
  2. Der har du jammen gjort noen gode kjøp! ha en flot søndag =)

    SvarSlett
  3. Litt av eit kupp,ja.....alt detta for hundre kroner! Supert!
    Ha ein fin sundag!

    SvarSlett
  4. Ser du fant mye flott du også.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Mye fint!

    her arrangeres det loppemarked kun en gang i året, så jeg leser om loppemarkedfangster til øyet blir stort og vått :)

    SvarSlett
  6. Så mye fint du fant!! Det hvite og grønne service delene var nydelige!!

    SvarSlett
  7. For en fangst! Jeg var ikke så heldig i dag...
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  8. Julekuler!! Åh, heldige heldige du!!

    Takk for kommentar inne hos meg, du finn heilt sikkert Stavanger Flint sitt frukostsett på loppis seinare også, eg kjøper inn ein og annan del når eg kjem over det. Deilig retro!

    SvarSlett
  9. Mye fint som vekker minner fra gode dager hos bestemor. <3

    SvarSlett