lørdag 29. oktober 2011

I mål med VM distansen!!!


Og der kom Brit i mål på VM strikkedistansen.
 I Februar meldte jeg meg nemelig på Fjellrosa sin utfording
VM Oslo 2011 mesterskapstrikk.
 Jeg gikk meg bort i sluttspurten og etter at alle har forlatt arenaene
har jeg nu plutselig kommet tilbake og
 hev meg over målstrekken med min strikkekjole.

Kjolen ble strikket av garnet Juvel fra mitt store garnlager.
730 gram forsvunnet.
Og oppskriften er hentet fra boka Strikk i en fei.

Fornøud med å ha kommet i mål!!!
Fotograf av denne mote reportasjen er lille prinsen

26 kommentarer:

  1. Så flott du er, og så flott kjolen ble!

    SvarSlett
  2. Utrolig flott kjole!! God og ha utover høsten/vinteren!

    SvarSlett
  3. Lekker VM-kjole, og flink fotograf!
    Nyt lørdagskvelden!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. For en lekker kjole og for noen stilige sko!!! Du er flott, altså.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Stilig kjole, veldig fin på deg. Og både fotograf og modell var veldig flinke. :)

    ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kjole, denne kan du vere godt fornøyd med. Ha ein fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  7. Så flott kjole du har strikka!! Jeg er imponert!! Og den var veldig fin til deg!! God helg til både deg og fotografen!!!:)

    SvarSlett
  8. WOW!!!
    For en fin kjole.
    Den har du god grunn til å være fornøyd med.
    Kule sko også,
    og flott dame:)
    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  9. Kjempestilig kjole - og kule sko!! :)

    SvarSlett
  10. Ei flott dame med flott kjole, flotte tights og kuuule sko!

    SvarSlett
  11. Wow, den ble lekker :-)
    Og det viktigste er ikke å vinne, men å delta (les bli ferdig) ;-)

    SvarSlett
  12. Olala så flott kjole du har strikket! Den passet deg kjempebra! Du kommer til å ha mye glede av denne :)

    SvarSlett
  13. Skikkelig flott kjole! Ha en fortsatt fin helg! :

    SvarSlett
  14. Dæææææ! Flott ja! Du er dyktig :-)

    SvarSlett
  15. Kjempeflott, gratulerer med gjennomført prosjekt. Må fnise litt av boktittelen med tanke på at du stranda litt på veien. :-)

    SvarSlett
  16. For en flott kjole, har et par som ligner men jeg kan ikke skryte på meg å ha strikket de selv;-) Og vel i mål, bedre sent enn aldrig!

    Har endelig fått muligheten til å sette meg ned og har lest nedover i masse Halloween-inspirasjon. Er ikke den helt store høytiden her må jeg innrømme, Vi skal være med en venninne av Alexander og mamman hennes på litt "triks eller godteri", og så skal vi bake litt i morgen.

    Ha ei god natt og en fin søndag.,
    klem fra Hanne

    SvarSlett
  17. Og en hilsen til den flotte fotografen skulle også være med, heldige du som har egen fotograf:)

    SvarSlett
  18. Så flott den er!
    Sannelig verdt å bli ferdig med =)

    SvarSlett
  19. Flott kjole. Også så deilig å bli ferdig med en UFO! ;-)

    SvarSlett
  20. Gu for en lekker tunika!! Og jeg ser noen skikkelig lekre sko også :) Gratulerer med god VM innsats :)

    SvarSlett
  21. Det var virkelig en lekker Tunika... mee like... har du lyst til å dele oppskrift på denne??
    Du kleddde den virkelig.

    SvarSlett
  22. En kjempeflott kjole, på ei smilende og flott dame. : )

    SvarSlett
  23. Kjempeflink er du! Den kjolen var lekker, sånn vil jeg også ha! Men det strikkeprosjektet er nok litt i største laget for meg ennå. Jeg er jo fortsatt "under opplæring" og jobber med mitt første ordentlige plagg. Men en vakker dag... ;)
    I mellomtiden får jeg bruke bloggen din som motivasjon. =)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med fullført distanse!! :) Jammen mer imponerende å faktisk ta frem igjen UFOen enn når en strikker hele i ett strekk :)
    Og fantastisk fine parodier av deg, de var veldig gjenkjennelige! ;)

    SvarSlett