onsdag 12. oktober 2011

Frekt, urettferdig, sint, forbanna!!

 I dag er mine to gutter ganske så forbanna.
 For akkurat nå er det kanskje en tyv som holder på
 å slå høl i sparegrisen til lille prinsen og tar alle pengene!!
Ja det er nettopp det som har skjedd i dag.
 Jeg var en tur på arbeid i dag i møte. Hadde med meg sparegrisen til lille prinsen
og alle småpengene til supergutten min for å gå i banken å veksle inn.
 Kl.13.15 var jeg innom kontoret mitt for å hente en dvd da var alt der,
 kl 13.45 skulle vi gå , da var posen borte!!!!
 Hoveddøra til kontorlandskapet var låst, men mulig å komme inn gjennom kommunehuset-
men vi hadde ingen hørt, ingen sett selv om vi har møtelokalet
 ca 5 m unna kontoret mitt og døra åpen.
Et utrolig mysterie at de er blitt borte, vi skjønner ingen ting.
 Jeg har snudd opp ned på kontoret mitt men ingen pose
- sparegirsen og småpengene er TATT!!!
Det er bare TRIST!
 Vi har gledet oss lenge til handeldag i Trondheim by,
 barna har spart til denne turen for å kjøpe ting de har ønsket seg lenge.
MEN DET BLIR VELL EI RÅD,
Vi skal vel få det vi ønsker oss likevell og gleder oss fortsatt til
TRONDHEIMSTUR,

8 kommentarer:

  1. Stakkar lilleprinsen! Skjønner godt han blir skuffet når han har vært flink og spart til noe han ønsker seg. Håper det ordner seg for lilleprinsen og at han får et kjempefint opphold i Trondhjem i byen. =)

    SvarSlett
  2. Så trist, da! Håper inderlig at grisen med innhold dukker opp.

    SvarSlett
  3. Uff det var trist! Ikke noe stas at penger blir stjålet. God tur!

    SvarSlett
  4. Uff, det var kjedeleg. Håper at pengane kjem til rette.

    Veronica

    SvarSlett
  5. Jammen uff, det var dumt!! Ikke alle tenker like langt desverre, burde ikke få sove noe i natt den personen!! Håper dere får en fin tur likevel da!! Tusen takk for alle fine kommentarer inne hos meg :) KLEM.

    SvarSlett
  6. Oi, for en frekkhet hvis noen bare har stukket av med posen! Håper den kommer til rette!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  7. Uffda! Det va da ikke bra.. Rene mysteriet. Får håpe allikevel at by-turen gjennomføres :)

    SvarSlett