mandag 10. oktober 2011

JULEGAVEKALENDERLOTTERI for 100000 JUBILEUM

 HVA skuer  mitt øye
- JO SNART 100 000 tusen besøkende.
 Det betyr fest, jubel, gaver, premie og HVA bruker BRIT å ha som premie
  JULEKALENDER.
 I år som i fjor som året før der igjen blir det
 julekalenderblogglotteri hos Brit`s puslerier.  
Noen kan igjen være så heldig at de kan vinne sin egen julekalender
med 24 små pakker helt for seg selv.
 I dag har jeg lest juleblader til den store gullmedalje,
og dermed kom jeg rett i STOR FØRJULEMODUS
og folkens det er ikke mer en 75 dager til jul og dermed ca 50 dager til 1.desember.
DET ER KLART MAN MÅ BEGYNNE FORBERDELESENE NÅ!!!
Siden det virkelig er snakk om STOR JUBILEUM,
 lodder jeg ut hele 3 kalendere til en verdi på ca 500 -750 kroner.
Det vil innholde ting og tang til interiør, hobby på håndarbeidsfronten
eller andre hobbyer du har, oppskrifter,
 noe hjemmelaget, sikkert noe søtt og sikkert noe jul.
De som vinner må skrive litt om seg selv og hva de liker å holde på med slik at julekalenderen kan passe akkurat til deg.
Har du blogg bruker det å hjelpe mye for å bli kjent med deg:)
Hva må du gjøre for å være med på den store julekalenderlotteriet.
JO TA LODD.
1 lodd: kommentar i dette innlegget
1 lodd: bli følger av bloggen min

1 lodd: legg link til bloggen min på bloggen din av denne
koselige julekalenderlotteriet.

VIKTIG: Legg igjen beskjed i kommentaren din om du er følger
og om du har linket i vei på bloggen din.

3 lodd kan du altså få.

De som ikke ha blogg kan selvfølgelig også være med ,
men da må du skrive navn og en e-post jeg kan nå deg på
FRISTEN FOR Å TA LODD ER
SØNDAG 16.OKTOBER kl.20.00
Før midnatt denne søndagen håper jeg og ha trukket 3 heldige vinnere.
DA ER DET BARE LØP Å TA LODD. LYKKE TIL!

204 kommentarer:

  1. Oj, så herlig!!
    Og alle de flotte bladene da, er alle fra i år?? Da er det bare og snope skjønner jeg ♥

    Jeg blir veldig gjerne med og trekke lodd;) Trekker 3 stykker;)

    ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei! Husker lotteriet ditt fra i fjor; og vil selvsagt være med!! Har drømt om min egen julekalender lenge... ;-)

    Jeg er følger fra før, og jeg linker selvsagt: Tre lodd i hatten!

    Og så krysser jeg fingre og tær og det som er... :-)) Herlig premie!

    SvarSlett
  3. I år som i fjor tar jeg lodd :) 3 stykker! Alltid spennende! Tvi,tvi!

    SvarSlett
  4. Ps. Gratulerer med jubileet! :)

    SvarSlett
  5. Åj, for et flott "candy"! Blir aldri julekalende rpå meg, er nok mor i huset som ordner for de andre så det blir jo gøy å se om man ha rlitt flaks i år;)
    Og så mange bald som er ute allerede? HAr kjøpt to av dem men skjønne rjo at jeg må ut en tur til for å finne de andre...

    Tar to lodd;)

    Klem
    Kerttu

    SvarSlett
  6. Hei! For en flott blogg du har!
    Grunnen til at jeg ønsker denne julekalenderen er at jeg har hatt godtestreik i 1,3 måneder nå og skal holde meg til 1.desember. Får ingen belønning for det, verken penger eller snop - så en pakkekalender hadde vært en kjekk oppmuntring! :)

    Jeg har tilsammen 3 lodd! Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Wow, så flott jubileumsfering!! Hjertlig tilykke med storbesøk!! Jeg tar 2 lodd:-)

    SvarSlett
  8. Så koseleg:) Eg melder meg på med to lodd!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med så mange besøk! Det forundrer meg ikke for du er raus og deler så mye fint med oss på bloggen din.
    Og du er også utrolig raus når du har lotterier. Selvfølgelig vil jeg gjerne være med på julekalenderlotteriet ditt. Som du kan se av bloggen min er jeg glad i å strikke og sy. Jeg er følger og linker til lotteriet, så da blir det 3 lodd på meg. Tusen takk!

    SvarSlett
  10. Jeg blir med å feirer :-D
    Å tenk så moro det hadde vært å vinne en gavekalender da! Jeg trekker 3 lodd

    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. Gratulerer med jubileum! Og for noen flotte gaver du feirer med =) Og en like flott blogg som jeg absolutt vil følge videre!

    Jeg prøver gjerne lykken med 3 lodd =)

    Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  12. så spennede med julekalender. Før laget jeg alltid kalender til ungene, men de siste årene har det dessverre ikke blitt noe av. Kasnkje dumt å ikke prioritere det, men de er jo nå blirr 16 og 20 så kanskje det er de som skulle lage en til meg. Og hvis jeg vante en, så hadde jo saken vært enkel.

    Jeg prøver meg med 2 lodd, linker på bloggen min.

    Jorunn

    SvarSlett
  13. En fantastisk giveaway - tillykke med de mange besøg! Tak for chancen til at vinde en af de flotte præmier.

    Jeg er selvfølgelig fast læser på din blog, og jeg har også skrevet et indlæg om din giveaway på min blog, så det må blive 3 lodder til mig :-)

    SvarSlett
  14. Fantastiske premier!
    Jeg er følger av bloggen din og skriver kommentar. Det skulle vel bli 2 lodd, det? :)
    PS: Give away på bloggen min ;)

    SvarSlett
  15. Hurra! 1 lodd til meg :)

    gro.bertelsen@gmail.com

    SvarSlett
  16. Hei hei!
    Så gøy dette var!
    Jeg vil gjerne være med, og trekker 3 lodd.

    Klem fra Strikke89

    SvarSlett
  17. Gratulerer! To lodd til meg tack.

    SvarSlett
  18. Fantastiskt!
    Klart jeg vil være med!!
    Legger ut en link til deg.
    Så spennende, tenk at det snart er tid for advent og jul! : )
    Ha fine oktoberdager!
    Klem! : )

    SvarSlett
  19. Oioi, hildrane du! For et lotteri! Her er det bare å kaste seg rundt og ta lodd, 3 stykker i tallet! (følger deg fra før, det telles vel?) Denne premien har jeg virkelig lyst på, tenk å kunne kose seg med en førjulspremie HVER dag i hele advent!

    Du kjenner meg jo litt fra bloggen min, og veit at jeg elsker strikking, garn, små duppeditter dertil. Men jeg liker også stoffer, knapper, bånd etc.

    Så er det bare å krysse fingrene og vente i spenning! I mellomtiden kanskje jeg skal lage en adventskalender til en av mine egne venninner?

    Gratulerer med snart 100 000 treff! Og lykke til med 100 000 til... (o:

    SvarSlett
  20. Tak for denne Give Away, en god syveninde anbefalede dig.
    Jeg vil også gerne følge din blok.
    Hilsen Mette

    SvarSlett
  21. Utrolig generøst! virkelig!

    To lodd herfra (er følger fra tidligere)

    SvarSlett
  22. Jaa, jeg har lyst til å vinne en julekalender.
    To lodd blir det på meg.

    SvarSlett
  23. Noe så utrolig.. Med min flaks blir det nok fint å se hvem som får gleden av dine gaver.. kommer til å bli topp.. Prøver å linke til deg og følge deg.. ho ho.. 3 lodd på meg.. Ha en super uke..

    SvarSlett
  24. Gratulerer med jubileum!
    Jeg vil gjerne være med, tenk å få vinne en kalender! 1 lodd til meg =)

    SvarSlett
  25. Da tar jeg tre lodd.
    GRATULERER!!!

    SvarSlett
  26. 1 lodd til meg!
    Spennende! Fin blogg!

    wenche_ulvolden_haugom@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Elsker julekalendere! Jeg har aldri fått en hjemmelaget, bare sånn sjokolade så jeg må jo prøve lykken. Tar hele tre lodd:)
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  28. Uff, i år håper jeg jula går seint. Permisjonen min er over 1. jan og en fantastisk tid med lille jenta mi er over.

    For en generøs giveaway! Hvem ønsker seg vel ikke en julekalender.

    2 lodd (kommentar og følger)

    SvarSlett
  29. Ååå, dette vil jeg være med på. :) Prøver lykken med tre lodd, kommentar, følger og linket til deg i sidebaren i bloggen min. :)

    Ha en fin dag.

    Klem

    SvarSlett
  30. Hei Brit
    Jeg blir gjerne med på trekning. Jeg følger bloggen din hver dag og synes den er kjempekoselig.
    Føler nesten jeg kjenner deg litt :)

    *Hilsen
    Cecilie.eidenilsen@lyse.net

    SvarSlett
  31. å kor koselig ;)

    litt julemodus her og - med litt sne ute no ;/

    det blir 2 lodder på meg
    som følger og komentar ;)

    monikaklemma
    ps... legger ved litt ønskestøv og håper det hjelper ;Ø)

    SvarSlett
  32. Gratulerer med så mange besøkende. Jeg er med i loddtrekning. 2 lodd til meg, kommentar pluss at jeg er følger.

    SvarSlett
  33. I år som i fjor er jeg med vettu :) Krysser tær og fingre og det som er :) Det hadde vært såååå gøy! :)

    Jeg tar full pott. Er følger og kommenterer her og har lagt inn link :)

    Nå fikk jeg lyst til å begynne med julesaker :) hihi

    SvarSlett
  34. Gratulerer så mye med jubileum Brit. For en brakende feiring får jeg si, bedre premie kan man vel lete lenge etter. Jeg tar to lodd, er allerede følger, og et for kommentar :)

    SvarSlett
  35. Da er jeg følger av bloggen din, har tidligere linket din blogg i min blogg - da får jeg lodd. Spennenede med julekalender lotteri!!! Forresten, flott blogg du har.

    SvarSlett
  36. Siden jeg var så heldig å bl i trukket som vinner ifjor drømmer jeg selvsagt om å være like heldig i år. Det var jo så utrolig artig med en egen kalender bare til meg ;-)

    Jeg elsker det meste av håndarbeid som har med stoff og garn å gjøre + scrapbooking og litt kortlaging.

    Klem fra lykkeliten som tar 3 lodd!

    SvarSlett
  37. Hei :D

    Krysser fingre og blir med på denne. Tar 2 lodd jeg da :)

    SvarSlett
  38. Å herlighet for en fantastisk give away! Huskar den godt frå i fjor og..

    Håpar eg er superheldig i år altså! Blir med med 3 lodd! :)

    Tusen takk for herlig juleinspirasjon!

    SvarSlett
  39. Har utført ale 3 oppgaver :-) Så herlig du er som deler gleder på denne måten, merker at jeg sitter og smiler :-) Ha en flot uke fortsatt!

    Klem fra sør, Vigdis, aka vis2vas

    SvarSlett
  40. Ja, klart eg vil vere med.
    Trekker 3 lodd.
    Litt om meg sjølv: Glasgal "bondekjerring" som bur ut i havgapet i Møre og Romsdal.Elskar å pusle med ulike kreative prosjekt.
    Var med på trekking i fjor,håper at eg skal ha betre vinnarlykke i år.
    Ynskjer deg ein fin haust.
    Veronica Hide

    SvarSlett
  41. Du er utrolig snill som lodder ut hele 3 kalendere, det er giverglede det :) 2 lodd på meg: Følger og kommentar...

    SvarSlett
  42. Hei
    Gratulera med jubileet.
    Eg tar eit lodd, har ikkje noko blogg ;-)

    Helsing
    Dati på Uformelt

    SvarSlett
  43. Johoo. Jeg tar tre lodd.
    Ellen :)

    SvarSlett
  44. Du er utrolig snill som lodder ut hele 3 kalendere, det er giverglede det :) 2 lodd på meg: Følger og kommentar...

    SvarSlett
  45. Kommentar og følger! 2 Lodd og jeg kjenner jeg virkelig ønsker meg en kalender!

    SvarSlett
  46. Åjåj!!! Jeg tar 3 lodd. Er allerede følger av bloggen din, og linker til deg i dag!

    SvarSlett
  47. Spennende! Jeg prøver igjen i år :-) Følger og kommentar, så da blir det 2 lodd!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  48. Her kan ein ikkje la vere å prøve lukka! ;)
    Eg vert med på 3 lodd, og kryssar fingrane for å vere ein av dei heldige. Julekalender er noko av det finaste eg veit, både til store og små..
    Gratulera med dei 100 000!!! :)

    SvarSlett
  49. Gratulerer med 100000besøkende;)
    Og for en premie du har!
    Ja, jeg vil gjerne være med.
    Tar 3 tre lodd jeg;)
    Krysser alt som krysses kan;)

    Julebladene er så fristende, men jeg skal holde meg hard og spare de til helgas hyttetur.
    Satser på mer nysnø;D

    Ha en super uke videre;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  50. Gratulerer så mye med imponerende 100000 besøkende! Jeg er følger fra før, så da forsyner jeg meg med to lodd. Jeg har aldri i mitt liv hatt egen julekalender, men kanskje jeg nå får muligheten? Jeg elsker å strikke og ikke minst elsker jeg pynt, sjokolade og jul!!!:-)))))

    SvarSlett
  51. Hei, hei,
    Gratulerer med så mange besøkere!! Jeg følger bloggen din og har linket til dette lotteriet på min blogg så da blir det 3 lodd på meg.
    Er i førjulmodus jeg og :) Har kjøpt noen julegaver, er i gang med kalenderen til ungene og gleder meg sååå til advent og jul.

    Klem fra Katla

    SvarSlett
  52. Dette var en super giveaway og jeg blir gjerne med på trekningen.
    Det bli to lodd på meg, jeg kommenterer og er følger:-)

    SvarSlett
  53. Så koselig! Hadde vært fantastisk å vinne en kalender til meg selv :)

    SvarSlett
  54. Eg følge bloggen din, og kommentere her, så då blir da vell to lodd:) Fin blogg, og hadde vore kjekt å vinna ein gavekalender. Er akuratt ferdig å lag 5 pakke kalendera!

    SvarSlett
  55. Gratulerer med besøkstallet. En så flott giveaway vil jeg gjerne være med på!
    Hilsen Grete
    grete_se@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Aii hvor lækkert - jeg snupper også straks 3 chancer - og håber på gevinst :-)

    SvarSlett
  57. JA dette har jeg lyst og være med på.du har en kjempeflott blogg som jeg gjerne besøker Tar 2 lodd

    SvarSlett
  58. Gratulerer!! Jeg vil også gjerne være med!! 1 lodd på meg! =)

    hegekat_tann@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Ååå for eit jubileum! Dette vil eg vere med på. Eg tek 2 lodd sidan eg allerede er fylgjar.

    SvarSlett
  60. Oj, oj ,oj - for en fantastisk gi-vekk :))) Vil gjerne vere med og tar 2 lykkelodd! Bli gjerne med på min gi-vekk på www.pustepauser.blogspot.com om du vil...

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  61. Guri så raus du er!!!
    Tar tre lodd og håper å vinne en egen julekalender:)

    SvarSlett
  62. Åååååå, eg siklar:) Klart eg vil vere med! Eg skal sørge for å gjere meg fortent til 3 lodd!!

    SvarSlett
  63. Jeg er med! Er følger fra før, så to lodd på meg da! :D

    SvarSlett
  64. Tar uten tvil 3 lodd :) Så utrulig flott !:)
    Spennandes :)
    Ha en kjempe fin kveld !
    Klem mette

    SvarSlett
  65. Heii brit
    Jeg prøver meg i år også.

    http://fridashobby.blogspot.com/2011/10/julelotteri.html her er linken til min blogg.

    jeg tar tre lodd :)) Ha en fantastisk kveld. Klem

    SvarSlett
  66. Herligt.
    Jeg kan være med med tre lodder :)
    Super blog.
    Hilsen Kirsten

    SvarSlett
  67. 97673, det er meg det.
    Jeg tar et lodd og er veldig spent.
    PS Jorull hilser.

    SvarSlett
  68. Gratulerer med stort jubileum !!!
    Jeg vil selvfølgelig gjerne være med og prøver lykken :)

    Siden jeg er følger fra før så er jeg med og kjemper om herlighetene med 2 lodd. Dette blir spennende !!

    Lykke til videre mot dine neste 100 000 !!!!

    SvarSlett
  69. SÅ spennende! Dette er jeg absolutt med på! :)Jeg tar tre lodd. Kommenterer, blir følger og linker på bloggen min! :) Håper virkelig jeg vinner!! :)

    SvarSlett
  70. tillykke med jubilæet, en herlig blog du har, følger den efter et tip fra min kusine. Jeg vil gerne have to lodder, har aldrig fået pakkekalender som barn så det kunne være sjovt at få som voksen

    SvarSlett
  71. Selvfølgelig deltar æ på kalender lotteri - du finner altså på så mye spennende -foreløpig er æ følger å kommentert her , så det blir to lodd -får se om æ får te å linke til dæ.

    SvarSlett
  72. Så fin blogg du har!

    Jeg slenger meg på med 3 lodd - jeg har lagt link til innlegget ditt på bloggen min, følger deg i Google Reader og her er kommentaren min :)

    Spennende! :)

    SvarSlett
  73. ohhhh så flott !!!
    Bare må være med i år og. Har lenge ønsket min sin egen julekalender :)

    Trekker 3 lodd og krysser fingrer og tær :)

    SvarSlett
  74. For ett alldeles strålende tiltak!
    Jeg tar 3 lodd!

    SvarSlett
  75. For en idee:)Endelig noe helt for oss sjøl:)
    JEg er gjerne me å tar 1 lodd:)

    Jeg har en lignende julekalender som går i hele desember mnd frem til jul,hvor en sponsor gir bort gaver hver dag..følg gjerne me på det om du ønsker..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  76. Det er første gang jeg er på besøk, men jeg hiver meg på lotteriet!

    SvarSlett
  77. Gratulerer så skikelig jubilemum,
    HURRA for deg..

    Hørtes spennende ut, så jeg melder meg på med 2 lodd..

    SvarSlett
  78. Så gøy :-))
    2 lodd til meg!

    SvarSlett
  79. Å Brit du har verkeleg eit hjarte for å gi vekk presangar, og gratulerer med jubileet til ein kjekk og jordnær blogg!!

    Eg er fylgjar av bloggen, og kommenterer her: 2 lodd på meg

    SvarSlett
  80. Herlig lotteri! Gratulerer så mye med jubileumet :) Jeg tar ett lodd :)

    SvarSlett
  81. Grattis med jubileum. Har også lagt meg til som følger så da blir det 2 lodd på meg =)

    SvarSlett
  82. Vil forferdelig gjerne vaere med! Ett lodd paa meg, vaersaasnill

    SvarSlett
  83. Gratulerer med jubileum. Jeg er allerede følger av deg, har vært det lenge, så hvis det gjelder, tar jeg 3 lodd, og krysser fingrene for å være den heldige vinneren.

    SvarSlett
  84. Grattis med jubileum. Jeg sitter i skrivende stund på fjellet og har virkelig julestemning. Her laver snøen ned. Juleblader, julesjokolade og julemarsipan er et sikkert tegn på at det ikke er lenge igjen....
    Jeg har lagt meg til som følger og det hadde vært morsomt å bli trukket ut du......
    Da blir det 2 lodd på meg.
    Klem Berit

    SvarSlett
  85. Jippi, ny julekalender:) Man kan alltid stole på deg når det gjelder å bringe julestemning til akkurat riktig tid;-)

    Jeg kommenterer, følger har jeg jo vært en stund og jeg linker. Tre lodd og lykke til, til meg!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  86. Her var det mange konkurenta.Men pytt pytt.Spennende å være med iallefall.Tar 1 lodd æ.Å gratulerer med jubileumet.

    SvarSlett
  87. Blir med i trekninga jeg med to lodd :)
    Har bare fått med meg at det er kommet ut to juleblader, men skjønner jo at jeg må ut å sjekke hyllene ;)

    SvarSlett
  88. Oi så mange konkurrenter da.

    Elsker julen, så her vil jeg helt klart være med.

    Tar 3 lodd.

    SvarSlett
  89. Hei Brit ! Jeg tar 3 lodd :)

    Klem Ingvill

    SvarSlett
  90. 2 lodd :-)
    Gleder meg til jul!

    Elsker jul og gavekalender, både til mine 2 barn og min mann...vi delere en og lager 12 pakker hver.

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  91. Hei, så snill du er!
    Jeg tar to lodd :)

    SvarSlett
  92. Hallo.

    Spennende saker , den trekningen vil jeg være med på.
    Takk for mange kreative ideer.

    Med hilsen Berit W.

    SvarSlett
  93. Hei ;-) Så spennende for en kjekk premie :-) Jeg elsker overraskelser ... tar 3 lodd så nå føller jeg med deg ...

    SvarSlett
  94. For en fantastisk flott premie!! Jeg krysser alt jeg har og håper for alt i verden at jeg vinner en egen julekalender!! Juhuu!!

    Har lagt meg til som følger og har linket fra bloggen min :) Så med denne kommentaren skal det vel bli 3 lykkelodd på meg :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  95. Hei, dette var en flott blogg og en flott premie for en heldig vinner!
    Jeg linker deg jeg!

    DA blir det vel 2 lodd da.

    SvarSlett
  96. Hei
    Jeg blir med 2 lodd til meg.
    Har ikke vinnerlykke,men hvem vet..

    lager alltid julekaelder til mine tre barn 18,16 og 13 år.... Koser meg - er begynt å ordne.
    Følger med
    Mvh
    Toril
    naafsv@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Å så arti me julegavekalenderlotteri. Du har en kjæmpe fin blogg som va spennende å læs i. Vil gjerne vær me ja, så to lodd på mæ. Ha en super duper dag. :o)

    SvarSlett
  98. Gratulerer med storslått besøk. Ikke verst. Jeg er så klart med, og tar hele 3 lodd :) Og håper på det beste

    SvarSlett
  99. Gratulerer så mye med så mange besøkende!! Jeg er her for første gang, men kommer garantert igjen :) Også så fine premier!!
    Jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  100. Hei hei og gratulerer med flott besøkstall! Jeg blir med og tar to lodd i julelotteriet. Linker fra bloggen min.

    Hva jeg holder på med... hm.. av håndarbeid er det strikking og hekling..av lapper:D. Ellers linedance, litt baking.

    Inviterer også til giveaway/konkurranse hos meg! Bli med, bli med. :-)

    SvarSlett
  101. Har ikke egen blogg, men jeg følger deg så da tar jeg 2 lodd =)

    SvarSlett
  102. Wow, for ein premie! Eg skulle gjerne vore den heldige vinnaren av denne, så eg prøver lykken med 3 lodd:)

    SvarSlett
  103. For en utrolig premie!

    Gratulerer så masse med herlige tall!

    Jeg prøver lykken med 3 lykkelodd. Følger deg fra før, og har innlegg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/julekalenderlotteri.html

    Klem

    SvarSlett
  104. 3 lodder til mig, jeg elsker mørk chokolade:)

    SvarSlett
  105. Tror jammen du er i overkant glad i jul. Haha.
    Neida går ikke ann det.
    Trekker så veldig gjerne ett lodd.

    SvarSlett
  106. Å, så spennenande! Gratulerer med imponerande jubileum :)

    Eg følger no straks den kjekke bloggen din, så eg tar 2 lodd! :)

    SvarSlett
  107. Så hyggelig! To lodd til meg!

    SvarSlett
  108. Oi! Så flott og spennende premie!! Jeg legger meg som følger ev denne bloggen uansett giveaway eller ikke - men jeg blir jo selvfølgelig med, og trekker 3 lodd takk:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  109. Wow ! For ett flott lotteri :)
    Prøver lykken med 3 lodd

    Klem Birgit

    SvarSlett
  110. Har lært meg og linke - og tar eit ekstra lodd om eg får lov :)

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  111. For en premie!! Jeg prøver lykken med 3 lodd!
    Publiserer samtidig ditt lotteri på min lotteriblogg:o)

    Klem Lotta

    SvarSlett
  112. For en premie! Jeg tar gjerne to lodd :)
    Har lagt meg til som følger.

    SvarSlett
  113. Heisann!

    For en fantastisk premie dette er, dette vil jeg selvfølgelig være med på og har laget ett innlegg på den andre bloggen min og lagt deg til som følger, så 3 lodd i hatten på meg. Gleder meg til å følge deg videre:-))
    http://justinpain.blogg.no/1318510174_stort_julegavekalende.html

    SvarSlett
  114. Hei!
    Kommenterer, følger og linker:) 3 lodd tusen takk:)

    SvarSlett
  115. Heldigvis fant jeg den koselige bloggen din.
    Gratulerer med flotte tall !
    Fantastisk giveaway,jeg prøver lykken med 3 lodd..kommentar,følger og link.
    Klem Anne

    SvarSlett
  116. Tre lodd på meg også, nå har jeg gjort alt som sto der :)
    Du kan se innlegget mitt her:
    http://muumimamma.blogg.no/1318514269_julekalenderlotteriet.html

    Knallbra lotteri :))

    SvarSlett
  117. Dette blir jeg gjerne med på, husker du har haft det førr. Kankje man har bedre lykke denne gang.
    Jeg tar 2 lodd og skal legg in link i sidebaren på bloggen min.

    Pernilla

    SvarSlett
  118. Hei Brit
    Flott blogg du har og eit suverent lotteri, melder meg på med 1 lodd
    :-)

    Hilsen Eli fra skorgen

    SvarSlett
  119. Hei og hopp :)
    Så herlig! dette må jeg jo bli med på, jeg elsker jul! Og i dag er det 72 dager igjen juuhuu :)
    Jeg smeller til med 3 lodd (følger, link og kommentar)
    Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  120. Oi, så flink du er!
    Tar ett lodd, jeg..
    madeleine_sandbo@hotmail.com

    SvarSlett
  121. Hei og hopp! Så utrolig kreativt og smart og lage julekalender til giveaway! Det må jeg si. Smart! Jeg vil gjerne være med og trekker to lykkelodd! Link+kommentar! Ha en good kveld. Klem Siri

    SvarSlett
  122. Julekalender hadde vi blitt glad for :-)
    Har ikke egen blogg, men er jevnlig inn på din! Ser det er mange "om beinet" om denne gaven, og det er sannelig ikke rart :-)
    Spennende :-)

    Ha en innholdsrik høst;)
    grete (frode-es@frisurf.no)

    SvarSlett
  123. Du verden så gavmild du er!!! Kan jo ikke gå glipp av denne trekningen.. Er ikke noen aktiv blogger selv,men elsker alt som har med håndarbeid og hobbyting å gjøre. Liker å holde meg oppdatert på interiørfronten...og ELSKER førjulstiden!!! Trekker 2 håpefulle lodd!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  124. Hei
    kjempe flott blogg=)
    Jeg kunne tenke meg en sånn kalender for de jeg savner den tiden da mamma levde og fikk adventskalender=)
    jeg har 3 lodd

    her er innlegget i blogge http://strikkehjorne.blogspot.com/2011/10/vinn-din-egen-adventskalender.html

    Ha en god helg =)

    SvarSlett
  125. For ei som elsker jula- er jo dette som en drøm... Jeg har linket og lagt meg til som følger..Satser stort på 3 lodd.
    Gratulere med flotte besøkstall..
    Tror selv at jeg er i rute med årets kalender - har ansvar for 12+12.(mormor stiller med resten)
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  126. Har fremdeles ingen blogg jeg kan reklamere for din blogg på. Men fast leser er jeg, og lyst på kalenderen har jeg :-)

    Ett lodd til meg.

    SvarSlett
  127. Hei
    Jeg kom plutselig over bloggen din og synes det var kjempespennende - Jeg følger deg gjerne og kan legge inn linken på FB om det hjelper til min er 364 venner ;) - Hvor mange lodd for jeg da?

    Har ikke fått kallender siden jeg var liten, men har vert flink og lage til alle mine fem barn ;) Er ikke den som vinner noe på noe, men jeg ville uansett si at du hadde en spennede side og gratulere med alle tittere ;) Jeg elsker alt kreativt og spennede ting som er laget, liker det enkle, men med det lille ekstra ;) - lykke til - klem

    SvarSlett
  128. Så flott blogg!!! Jeg la meg akkurat til som følger, og tar nå 3 lodd :)

    Ble juleinspirert her nå!

    SvarSlett
  129. Jeg vil selvfølgelig være med!
    Jeg er følger fra før, og linker også til deg på bloggen min.
    3 lodd til meg!

    Spennende!

    SvarSlett
  130. Jeg vil veldig gjerne være med.

    SvarSlett
  131. Jeg vil være med! Jeg følger bloggen din, har linket til deg her: http://eldeen.blogg.no/1318546634_julekalenderlotteri_d.html

    ...og nå har jeg jammen kommentert også, så da blir det 3 lodd på meg! :)

    SvarSlett
  132. Jeg har ingen blogg, men kan dele deg på facebook om det teller :) Følger deg og var innom så da blir det ihvertfall 2 lodd (om jeg ikke får det 3 fordi jeg deler deg på facebook da :)
    min epostadresse er lene@epostboksen.com

    SvarSlett
  133. hei!

    Jeg vil gjerne være med på konkurransen din, jeg har laget ett innlegg her: http://beritmariesin.blogg.no/1318577202_julekalender_konkurra.html og har skrevet et innlegg, så da sitter jeg med to lodd:)

    Krysser fingrene for at jeg vinner:)

    SvarSlett
  134. To lodd til meg; kommentar og følger :)
    Du er julekalenderdamen over alle...!

    SvarSlett
  135. Jeg tar 2 lodd :)
    1 for å kommentere her, og 1 for at jeg følger bloggen din på Bloglovin´.

    SvarSlett
  136. For en flott blogg. Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene for at jeg er heldig.
    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  137. Hei Brit!
    Nå har jeg laget et innlegg på bloggen min om julekalenderlotteriet ditt. Gratulerer så mye med 100 000 besøkende på bloggen din. Du må virkelig ha fortjent det :D
    Her er linken: http://eventyrer.blogg.no/1318594613_julekalenderlotteri_h.html
    Hilsen Lina (eventyrer.blogg.no)
    Jeg har også lagt deg til som venn og gleder meg til å følge deg og alle dine kreative sider. Jeg trenger litt inspirasjon nå i juletiden som kommer.

    SvarSlett
  138. Så spennende! Lotteri på sånne størrelser kommer man ikke ofte over på blogger! Det vil jeg være med på! Jeg trakk alle de tre loddene. :) La til bloggen din på bloglovin, og linket til konkurransen din i bunnen av et innlegg.

    Tja, du sa vi gjerne skulle fortelle litt om oss selv. Du kan jo ta en titt innom bloggen min også!

    Jeg lever som hjemmegående grunnet sykdommen min leddgikt, som jeg fikk i en alder av 18 år. Har mange smerter, da riktig medisin for meg ikke er funnet enda.

    Siden jeg er hjemmegående liker jeg å holde på med noen hobbyer. Maling, fimo-leire, neglekunst. Tja, i grunn det aller meste. Jeg er ingen ekspert på noen av områdene, men det er slik jeg koser meg med, og finner trøst i. Det eneste jeg ikke har klart å fordypet meg i (selv om jeg har gjort mange forsøk!) er strikking og hekling.

    Gratulerer masse med alle sidevisningene foresten! :)

    SvarSlett
  139. Så utrolig spennende! Har skrevet et innlegg om konkurransen din og melder meg på :) Hadde vært veldig gøy å vinne iallefall!
    http://marisana.blogg.no/1318595486_julekalenderlotteri.html

    SvarSlett
  140. Så flott blogg du har - og spennende lotteri :) Jeg er helt fersk blogger, men greide å ordne meg 3 lodd her hos deg :)

    SvarSlett
  141. 1 lodd til meg jippi! Første gang jeg er på besøk på bloggen din, men så koselig den var :)

    Lykke til med jubileum!

    Hilsen Caroline
    Stig-tra@online.no

    SvarSlett
  142. Innom for å ta en titt på det siste du har strikket jeg, og hva skuer mitt øye: du har julegavekalender i år også. Jeg som mange flere må jo så klart prøve meg på den.(får vel kjøpe meg flaxkalender antar jeg:)
    Jeg er fast følger av bloggen din, og jeg har linket til deg og dette innlegget på bloggen min, og jeg kommenterer her = 3 lodd.
    Ønsker deg ei riktig så fin helg, og ikke minst lykke til med trekkingen når den tid kommer.

    SvarSlett
  143. Å så kjekt, tar to lodd jeg :)
    Altså følger og kommentar.

    SvarSlett
  144. klart jeg vil vinne det! jeg tar et lodd :D

    SvarSlett
  145. Oi så utrolig gøyt!! jeg tar to lodd. Er i skikkelig julestemning jeg nå ;))

    SvarSlett
  146. Very nice gift, I hope for the best.
    2 lodd
    I shared on my sidebar.

    SvarSlett
  147. Så hyggelig!

    Jeg er allerede følger, jeg legger igjen kommentar og så linker jeg fra bloggen min - 3 lodd på meg!

    Ha en flott helg - og så krysser jeg fingrene på søndag!

    SvarSlett
  148. Hei høpp!!

    Så gøy!!

    Tar 3 lodd og krysser fingrene:)

    God helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  149. 2 lodd blir det på meg ;)
    *krysser fingrene*
    Emilie Dalan
    emiliedalan@hotmail.com

    SvarSlett
  150. For ein koseleg ide! Eg vil gjerne ha eitt lodd eg;-) Eg har dessverre ikkje eigen blogg, er berre ein ivrig blogglesar.
    Klem camillash@tussa.com

    SvarSlett
  151. Full pott med lod på meg, håpar eg VINN :) For ein fantastisk premie, tenk å hatt sin egen julekalender.
    Vi har en pitteliten gje vekk på vår blogg og, ta gjerne ein kikk!
    Fin fredag til deg ♥

    SvarSlett
  152. Jeg vil forferdelig gjerne vinne en egen julegavekalender! Det blir bare to lodd på meg, for jeg har ikke helt funnet ut av det der følge-greiene. Men jeg har da skrevet pent om deg på bloggen min, og linker i vei :)

    Du ber oss om å fortelle litt om hva vi liker og hvilke hobbyer vi har. Vel, navnet mitt sier kanskje det meste?

    Å, og gratulerer med 100000-jubileet!

    SvarSlett
  153. Hei:)
    for en flott gave i en give away!
    henger meg på med 1stk lodd .
    God jul :)
    klem fra Olea:)

    SvarSlett
  154. Så fantastisk!
    Jeg tar 3 lodd, jeg!
    Ha en god helg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  155. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  156. Oi! Det var en fin giveaway. Gratulerer med så mange treff! :) Jeg tar gjerne et lodd.

    SvarSlett
  157. Selvfølgelig er jeg med på dette i år også. Blir tre lodd på meg denne gangen. Da krysser jeg fingre og tær og håper at jeg blir en av de heldige vinnerne:)

    Laila

    SvarSlett
  158. Tenk å få vinne en julekalender! Jeg har stort sett aldri fått men laget maange. Jeg kommenterer og følge og har delt på bloggen min, samt på facebook siden jeg ikke så veldig ofte oppdaterer den..

    SvarSlett
  159. Det ser så spændende ud med den julekalender, ;)
    Siger tak for et lod og xxx fingre ;)

    SvarSlett
  160. Gratulerer så mye med 100 000 besøkende!!!!!!!!! Enormt!!!


    Jeg har lagt candyen din til som sidebar i bloggen min og skriver kommentar her.. prøver å legge meg til som følger også, men får det ikke til...

    SvarSlett
  161. For noen herlige gaver du gir bort! Har sett gjennom noen av innleggene i bloggen din, den er veldig koselig, og jeg har lagt meg til som følger. Har ikke lært meg "linking" enda, så da blir det vel 2 lodd da.
    En flott lørdagskveld ønskes deg fra Kristin

    SvarSlett
  162. Da har jeg fått til å legge meg til som følger av den flotte bloggen din :)

    SvarSlett
  163. For en fantastisk giveaway! Prøver gjerne lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  164. Nice gift! :)
    3 lodd :)
    I 500 th follower :)
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvarSlett
  165. Hello!It's delightful here, dear! And your candy is so and so lovely! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    -Follower's name: Rachel Berault
    -I've posted this on my sidebar, by date.

    SvarSlett
  166. Ett lodd til meg !!!! Jeg har ingen blogg, men vinner gjeeeerne en julegavekalender .

    SvarSlett
  167. Herlig giveaway! Jeg hiver meg med på tampen og tar 2 lodd! Har linket fra bloggen min.

    SvarSlett
  168. Fantastisk, jeg tar et lodd og håper jeg er heldig :)

    SvarSlett
  169. Å, dette så spennende ut. Jeg vil gjerne være med og tar et lodd.
    Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

    SvarSlett
  170. Jeg stiller med forventningsfullt i køen av gratulanter!

    2 lodd på meg, har linket fra bloggen min:-)

    SvarSlett
  171. Dette er så kreativt at eg blir alldeles stum av beundring! Tar lodd eg, sjølvsagt!
    signe.bjermeland@online.no

    SvarSlett
  172. Hei Brit!
    Nå er det lenge siden jeg har truffet deg, men såg deg på TV da Hurtigruta la til kai i Trondheim.
    Kikka etter deg da vi var på Hitra - Frøya tur i fjor. Jeg vet jo ikke hvor i landskapet jeg skulle se.

    Like full av energi som før ser det ut som!!!!
    Har en skjelden besøkt blogg.
    Hos Reidunn på Røra. Hagerelatert.

    SvarSlett
  173. Åh, dette hadde vært flott å vinne! Ikke til meg selv men til min gode tante som gir bort flere kalendere enn hun får, og jeg som ikke er så altfor flink til å lage kalender til henne...

    SvarSlett
  174. oj, 100000 innlegg!? Gratulerer! :-))
    Må jo hive meg med på lotteriet med 3 lodd, spennende med adventskalendere. :)

    Ha en fortsatt fin helg. :)

    SvarSlett
  175. Så herlig giveaway da. Nydelige premier. Jeg var jo så heldig å vinne påskepakkekalenderen din, og den var jo bare fantastisk!!!

    Jeg prøver meg med 1 lykkelodd jeg.

    SvarSlett
  176. Jeg vil gjerne være med på lotteriet ditt med 1 lodd. Liker veldig godt dine strikkede pulsvarmere, nydelig mønster!

    SvarSlett
  177. Hei hei, slenger meg på trekningen på kalender jeg også. Tar to lodd jeg da. Ha en fin kveld i heimen.

    SvarSlett
  178. Gratulerer med jubileum, jeg vil også gjerne være med. Jeg er følger og kommenterer, altså 2 lodd til meg. Tusen takk for at du er så generøs @-}-- . Mvh Kristin

    SvarSlett
  179. Hei Brit!
    Jeg satt inne på hobbyboden i dag, og klikka inn på linken om bloggoppdateringer. Så først bildet på bloggen din og innså at den dama har jeg truffet før! Og så fant jeg dette fantastiske lotteriet! Jeg tar gjerne tre logg, skal skrive innlegg om dette på bloggen min. Selv er jeg ganske ny i denne bloggverdene, og gleder meg til å følge bloggen din videre!

    Hilsen Anita Hammervik Ofstad

    SvarSlett
  180. Ønsker meg 1 lodd i siste liten.

    Og håper på superflaks.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  181. Hei :-)

    For en flott giwe away premie-- æ hiv mæ på i siste liten..Har lagt mæ til som følger, og krysser fingran for mine to lykkelodd :-)

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  182. Det virker som en vanvittig flott premie! :) Koselig at det finnes mennesker som gjør slikt for fremmede.

    Gratulerer med jubileet! (bare 109 besøkende igjen i skrivende stund!)

    SvarSlett
  183. Ånei, no heldt på å gå glipp av detta............det går ikkje an!
    2 lodd til meg,takk!

    SvarSlett
  184. Herlig give-away! Og så kjekt å se at det ikke bare er meg som allerede har lest alle juleblad-heftene de har fått inn i butikken, hehe :-) Har også blitt følger av bloggen din.

    SvarSlett
  185. Hei! Husker lotteriet fra i fjord, men deltok ikke. Angret selvfølgelig kjempe masse, så melder meg på i år. Uten blogg kan jeg ikke linke til innlegget, men følger deg iallefall :)

    Spenende ting å gjøre mens vi går å venter på Desember! Elisesivertsen@hotmail.com

    SvarSlett
  186. Fantastisk premie! Syns det er nok arbeid med å lage ein til kjæresten min...
    Tar to lodd, og må snart på butikken å kjøpe juleblad :)

    SvarSlett
  187. Oi, aldeles fantastisk! Jeg tar to lodd - og krysser fingrene! :D

    SvarSlett
  188. to lodd til meg

    for kommentar og følger

    SvarSlett
  189. For en premie!!
    Tar 2 lodd jeg.

    SvarSlett
  190. DEtte var virkelig en blogg jeg skal følge videre :) hos meg blir det 2 lodd... da jeg ikke har egen blogg... Mine interesser må være mummi (spesielt kopper), strikking, kos, matlaging og ikke minst jul! Har selfølgelig kjøpt alle julebladene jeg har kommet over den siste uka, og er halveis i julegave shoppingen :) Jeg elsker å gi og gleder meg derfor extra til jul vært år! jeg tror faktisk jeg gleder meg mere som vært år går :) Da sier jeg bare gratulerer og god blogging videre :) God jul (på forskudd)! klem Tonje fra telemark
    e-mail: monica_h_89@hotmail.com

    SvarSlett
  191. Og der var kl blitt over 20.00 og jeg starter organisering av den store trekningen.)

    SvarSlett
  192. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  193. Gratulerer!
    For en herlig premie! Tar 3 lodd for maksimal vinnersjanse!

    SvarSlett
  194. Du store så mange kommentarer du har fått:-) Men vil selvfølgelig være med i år også:-)
    Trodde jeg var følger fra før, men er i alle fall det nå:-) Og linke til deg, ja, det skal jeg gjøre med en gang:-)
    Lykke til med de neste 100 000 besøkende!
    Klem:-)

    SvarSlett