torsdag 20. oktober 2011

Vimpler til ny kontorer/tvstua og før/etterbilder av dette rom.)


Og der kom de første vimplene inn Nerklubbens heim. Fristelsen ble for stor når jeg kom over dem i bloggen har en drøm. Når det til og med er på TILBUD så kan jeg ikke la det gå i fra meg. Nå har jeg hatt en plan om skaffe meg dette på mitt nyoppussete kontor/tvstue siden august.


Her er ene siden av rommet før vi starta oppussingen


Og slik ser det hjørnet ut nå
her er andre hjørne før

og slik ser du ut nå.
Jeg er like fasinert hva hvitmaling gjør for underverk på rommene.
I sommer oppdaget jeg  at jeg HADDE et av de teppene som mange i bloggverden liker.
 Arvet etter mor til min mann og passet bare super dupert inn i ny rommet.
Også veldig fornøyd med IKEA sofasengen Hemnes dagseng.
Her er det plass til hele barneflokken når vi ser TV .
 Det beste/kosligste er at  bonden og jeg kan ta oss en
middagslur sammen i denne sofaen:)

9 kommentarer:

  1. Det ble virkelig lekkert. Ønsker meg vimpler på barnerommet, vi har samme sofa/seng som dere!:)

    SvarSlett
  2. Ekstrem oppussing med hvitmaling! Lekkert blei det.

    SvarSlett
  3. FOR en forskjell!!! Og så koselig som det ble! Det vatteppet var jo prikken over i`en - det var kjempefint. Herlig å ha ei stor god sofaseng å slenge seg opp i... ;-)

    Tenker det tok noen timer med malekosten; dere har jo vært kjempeflinke!

    :-)

    SvarSlett
  4. Så fint det ble på rommet!!!
    Vimpler er noe jeg og har lyst på, men jeg trur at jeg skal lage alt selv, hvilket ofte betyr at det aldri blir noe av.
    Jeg trur jeg vill ha litt hvitmaling oppe i gangen hos meg og, det blir så lyst å fint, for en forskjell!!
    Ønsker deg en riktig fin helg!
    Pernilla

    SvarSlett
  5. Hvitmaling er et must for bedre velvære! Det ble så lekkert så!
    Ha en riktig god helg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Kjære Brit!
    Så utrolig fint dette rommet ble! Flott med hvitfarge.
    Håper du får en koselig helg.
    Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  7. Hei Britt;)
    Så utrolig flott det ble!!
    Denne hvitmalingen er en veldig god venn altså;))

    Ble jo flott med vimpel og, godt du er fornøyd ♥

    Ha en finfin fredag!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Det ble skikkelig fint. Hvitmaling på panel er rein magi.
    Ellen :)

    SvarSlett
  9. Wow, det er dette ein kan kalla ekstrem oppussing! Rommet vart rett og slett uruleg flott. Kos dykk masse her. Og teppet var jo berre prikken over i-en. Sjalu!

    SvarSlett