mandag 10. oktober 2011

Hvor blir det av alle loppisene mine?!

 Noen har dere allerede sett plassert i kjøkkenvinduet,
men mange av de andre havner i min flotte kjøkkenhylle.
Jeg som før ikke har vært tilhenger av høsten,
 elsker de fargene jeg kan omgi meg i denne åretiden.
 En retroelsker paradis!
 Det eneste som ikke skiftes ut er mummikoppene og kokebøker,
resten kommer og går etter årstiden.
 Frukt og Epleboller er funn fra loppis
 Dette nydelige høstserviset ble med meg helt på tampen i
 grendas loppemarked for 2 år siden.
Og glassene på et annet.
 Årets nye servise.)
 Og i farta i går glemte jeg rett og slett fatene
 jeg fant på samme loppemarkede for en 100 lapp.
 Figgjo fat alle 3.
 Kjempe sjarmerende fiskerfat som blir en sikker innertier når jeg har barn på besøk.
Hærlig høst, hærlige retrofarger.

7 kommentarer:

  1. Her var det mange flotte loppisfunn, og så flott å kunne vise funnene fram slik som du gjør.
    Kos deg med nye loppisfunn.

    SvarSlett
  2. Så mykje spennande! Artig og kunne variere litt. Ønskjer deg ei fin veke.

    SvarSlett
  3. Flott kjøkkenhylle med mange fine loppefunn! Veldig fint å kunne vise fram alt det stilige man har funnet på loppis da!

    :-)

    SvarSlett
  4. Hei Brit
    Lo godt av den fine julekalenderen du gir mannen din! Det blir litt vanskelig å putte ølflasker opp i Uten Silo, men jeg tror nok at far i huset hadde hatt sansen for din variant av kalender ja.
    Herlig med åpne hyller slik at du kan få vist fram alle de fine loppetingene og skattene. Herlig de asjettene med fiskeren synes jeg..
    Ha en glitrende mandagskveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. For noen flotte epleboller!! :D

    SvarSlett
  6. Her var det litt av hvert! Fisketallerkenen minner meg også om bestemor, hun hadde noen slike, bare med et annet mønster, og jeg syntes alltid at det var så stas å få spise av de tallerkenene. :)

    SvarSlett
  7. Så mye flott, Brit! Jeg elsker høsten og høstfargene, og det var mange skatter i hylla di! Håper vi får oppdattering på hvordan hylla ser ut til andre årstider!

    SvarSlett